Autor Wątek: problem po zmianie zegarow  (Przeczytany 6888 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 23, 2008, 11:29:37 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Ty to u mnie to niedziałało... ja sobie dałem potencjometr 1k zamiast tego orginalnego.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 23, 2008, 17:33:55 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
FSO- Fabryka Samochodów Osobliwych ;)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 23, 2008, 19:35:00 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
a no racja racja ;)
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 26, 2008, 08:57:21 am »

Nikita

  • Gość
Cytat: "igrek_raciaz"
http://www.teneg.com.pl/~...nez/zestaw.html


ten schemat dotyczy tych okraglych zegarow z minusow niezaleznie od rocznika dobrze rozumuje????

a ma ktos schemat kabelkow od plusa bo sie zastanawialem nad przekladka do swojego poldziocha

problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 26, 2008, 10:18:46 am »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Tak tylko do minusów
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Odp: problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 25, 2013, 22:53:14 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Że sobie tak pozwolę odświeżyć i podłączyć, ile powinno być kabelków do masy zegarów? bo coś mi się chyba podziało bo jak włączę zapłon to zamiast mrygania kontrolki hamulca mrygają mi całe zegary, zamiast błyskającej rezerwy też mi wszystko błysko no i do tego świeci mi się STOP i zużycie klocków ale jak przez mgłę, jak pohuśtam autem to świecą mocniej, jak otworzę drzwi rośnie temp na zegarach. Masa?
« Ostatnia zmiana: Luty 25, 2013, 23:24:09 pm wysłana przez Krisstof »

Odp: problem po zmianie zegarow
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 26, 2013, 15:58:23 pm »

Offline Krisstof

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 184
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4 GLI, Caro 1.6GLE zeswapowany na 1.4
Jednak nie masa, w jakiś magiczny sposób spaliła mi się wiązka gdzieś jakaś w zegarach  :(