Autor Wątek: Problem z Elektryką  (Przeczytany 3074 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z Elektryką
« dnia: Marzec 14, 2008, 20:41:59 pm »

benek_k

  • Gość
Witam mam problem dla mnie bardzo poważny. Chodzi mianowicie prawdopodobnie o elektryke. Brak kierunkowskazów, wycieraczek przednich i tylniej, ogrzewania tylniaj szyby, pompki paliwa. Samochód idzie odpalić na gazie ale wkręsi sie maksymalnie na 2500 obr/min z wielkim bólem. Jak włącze awaryjne to na zegarach mróga kontrolka od awaryjnych, strzałki oraz kontrolka pomarańczowa od chamulca nożnego. Byłem po rade u znajomego elektryka niestety nie wie jaka to może być przyczyna. Zdażyło mi sie już to ale przechodziło.  Jechałem nagle opadł z mocy jakoś dojechałem do celu zostawiłem auto po czym wracam do domu i nagle jak by nigdy nic znowu chodzi powturzyło sie to z 2 razy ale teraz nie chce mu przejść :( Dodam że światła (długie, krutkie, halogeny, przeciwmgielne tylnie) działają bez zarzutu Prosze o pomoc
Jak by ktoś wiedział coś na ten temat piszcie na GG 2543666.
Już nie mam nerwów do tego auto choć bardzo jestem z nim zrzyty.
POZDR.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 14, 2008, 21:15:13 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Na moje mikroprocesor ;)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 14, 2008, 21:19:25 pm »

benek_k

  • Gość
Też tak przypuszczam a czy silnik by sie tak zachowywał ?? może problem z masą na mikroprocesor i na moduł zapłonowy ?? może tak być ??

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 14, 2008, 21:24:18 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Znajdź kogoś, komu autko dobrze śmiga i podmień na chwilę. Będziesz mógł coś wtedy wykluczyć.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 14, 2008, 21:28:05 pm »

benek_k

  • Gość
Będe prubował liczyłme na więcej sugestij ale zawsze coś jutro sie okaże napisze co i jak.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 14, 2008, 21:48:34 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
benek_k, akurat z elektryką jest tak, że trzeba krok po kroku coś wykluczać, bo za dużo możliwości. Ale większość objawów wskazuje właśnie na mikroprocesor ( praktycznie wszystkie oprócz braku możliwości wkręcenia się pow. 2500 obr/min).
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 14, 2008, 21:54:31 pm »

benek_k

  • Gość
A mam pytanie jeszcze czy mikroprocesor ma coś do pompki paliwa ?? bo też nie chodzi. dużo rzeczy nie chodzi nie powiązanych ze sobą ( tak myśle ) ale coś jest przez co tak sie dzieje.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 14, 2008, 23:04:08 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Moze wilgoc , moze cos ci kompa zalało ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 14, 2008, 23:28:52 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
benek_k, a jak zewrzesz przekaźnik to pompa paliwa chodzi? Jeśli nie to mogą być przewody idące do pompy. U mnie się kiedyś jeden przetarł tuż przy zbiorniku. Może Ci się psuło po prostu od jakiegoś czasu i teraz skumulowało.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 14, 2008, 23:29:32 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Mikroprocesor z tego co wiem dostaje sygnał od czujnika niedostatecznego ciśnienia oleju, a ten sam czujnik odpowiada za odłączenie pompy paliwa po krotkim czasie od przekręcenia kluczyka na Zapłon - to jedyne co przychodzi mi teraz do głowy.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 15, 2008, 13:11:29 pm »

benek_k

  • Gość
wymieniłem dziś mikroprocesor i niestety dalej klapa dalej szukam jak komuś cos przyjdzie do głowy piszcie.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 15, 2008, 13:37:24 pm »

mateuszOBR

  • Gość
Ja bym postawił na korozje styków jak mi mój na wolnych obrotach nie schodził poniżej 2000 to wszystkiego probowałem sondy 2 wymieniłem silnik krokowy nic nie pomagało okazało sie ze sonda miała zd...masę i teraz mam masę do sondy bezpośrednio z aku i chodzi dobrze ale zanim do tego doszedłem 3 miesiące mi to zajęło

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 15, 2008, 14:07:35 pm »

benek_k

  • Gość
To chwileke Ci zajeło. Ja siedząc przy obiedzie wpadłem na pomysł i okazał sie 100% strzałem w dziesiątke. Probowałem powiązać dmuchawe kierunki pompke w jedno co jest odpowiedzialne za to i wtedy przypomniała mi sie stacyjka, mianowicie to że jak lekko przekręci sie kluczyk chodzi dmuchawa kierunki sprawdziłem to i udało sie. Koszt kostki 50zł ale ważne że chodzi. Czasami na spokojnie warto rozważyć różne aspekty. Dzięki za sugestie i zainteresowanie.
POZDRAWIAM

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 16, 2008, 19:06:26 pm »

przemas50

  • Gość
A  jeśli awaryjne działają  tylko wtedy jesli  kluczyk  jest przekręcony na zapłon  to też  moze być  stacyjka?, a  tak po za tym, mikroprocesor  tez mi szwankuje, tylko ze  niedawno go wymieniałem  2  razy :/,  i czasami świeci  mi sie kontorlka  od  ogrzewania szyby, hak, i szybko mrygają kierunkowskazy, ale  to chyba od wilgoci:(

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 16, 2008, 19:16:34 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A z tymi awaryjnymi to tak od zawsze? Może w samym włączniku masz dopiero prąd po przekręceniu stacyjki.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 17, 2008, 00:38:04 am »

Arnold

  • Gość
Cytat: "przemas50"
czasami świeci  mi sie kontorlka  od  ogrzewania szyby, hak, i szybko mrygają kierunkowskazy, ale  to chyba od wilgoci:(

Pewnie pojawia się gdzieś zwarcie - w tym momencie układ wykrywa to jako podłączenie przyczepy i zapala kontrolkę na zegarach. Szybsze mruganie kierunków sygnalizuje przepalenie żarówki w podłączonej przyczepie (której oczywiście nie posiadasz :)) i stąd takie jaja. Też miałem ten problem po podłączeniu światła stopu w spoilerze (dzięki e_gregor :)) Ostatnio jednak po deszczu też to wystąpiło, po zgaszeniu silnika i odpaleniu przeszło.

Problem z Elektryką
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 20, 2008, 10:43:18 am »

przemas50

  • Gość
no niezłe jaja:(, u mnie to chyba tez przez trzeci stop:(  Dzieki Arnold:)