Autor Wątek: Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus  (Przeczytany 4179 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« dnia: Marzec 17, 2008, 22:52:46 pm »

Greg

  • Gość
Witam

Jestem pierwszy raz na forum od roku posiadam Poloneza Atu Plus rocznik 1997,
potrzebuje do niego schematu ponieważ pojawił sie mały problem.
Wymieniłem ostatnio zbiornik paliwa i zaczął mi wariować wskaźnik poziomu paliwa.
Np. przy około 1/4 zbiornika po włączeniu zapłonu wskaźnik wskazuje w miarę normalnie ale po odpaleniu - już nie, czym większe obroty to wskaźnik spada i ogólnie wariuje podnosi sie i spada.
Myślę że to jakaś sprawa elektryki bo pływak jest sprawny.
Jak ktoś może pomóc to dzięki.
Chociaż ten schemat to już  coś, zawsze się może przydać jak nie do tej usterki to w innym przypadku.

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 17, 2008, 22:59:04 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16557&highlight=wska%BCnik+paliwa

z mojego doświadczenia z czujnikami poziomu paliwa, to sprawdź czy przegroda grodziowa w baku jest taka sama jak w starym, u mnie niby z pozoru na pierwszy rzut oka baki były takie same jednak wew. komory pływakowe były różnego kształtu (rzemiosło bak). I musiałem rzerabiać pływak.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 17, 2008, 23:05:47 pm »

Greg

  • Gość
A na czym to przerabianie pływaka polegało???

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 17, 2008, 23:16:00 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "Greg"
A na czym to przerabianie pływaka polegało???

Mniej więcej na skróceniu pływaka oraz pręta do którego był przymocowany. na fotce poniżej kolorem czerwonym zaznaczyłem fragmennt którego się pozbyłem. Dodatkowo dołożyłem węższy pływak (od F126p), bo tego "seryjnego" nie mogłem w miarę rozsądnie poskładać by był szczelny. Więc przymocowałem do niego w/w pływak z malucha i do baku. Działało (minimalnie przekłamywał - pokazywał wcześniej rezerwę (to akurat dobre ;) ).

  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 17, 2008, 23:32:03 pm »

Arnold

  • Gość
Ja bym powiedział, że masa Ci nie łączy.

Wskaźnik Paliwa - Schemat do Atu Plus
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2008, 07:07:41 am »

Greg

  • Gość
Cytat: "Arnold#1910"
Ja bym powiedział, że masa Ci nie łączy.

Jeden mechanik też mi tak sugerował, ale wszystkie styki przeczyściłem.
Dlataego jeszcze raz proszę czy ktoś ma odstąpić w wersji elektronicznej schemat do Atu Plus.