Autor Wątek: centralny zamek  (Przeczytany 4373 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

centralny zamek
« Odpowiedź #20 dnia: Maj 08, 2008, 13:20:14 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Maurer, to teraz kwestia tego tylko, czy ranshu zna się na elektryce na tyle, żeby sprawdzić czy to wogóle będzie działać. A jak nie to przekaźnik, 2 diody i do guzika od awaryjnych. Koszty to praktycznie koszt przekaźnika, bo diody to po 10 groszy można kupić.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

centralny zamek
« Odpowiedź #21 dnia: Maj 08, 2008, 19:17:32 pm »

ranshu

  • Gość
Próbowałem z tymi kierunkami pod kierownicą i nic. spróbuję z dodą... eee... z diodą ma sie rozumieć :P

centralny zamek
« Odpowiedź #22 dnia: Maj 08, 2008, 19:32:09 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
ranshu, ja z kolegą Maurer, mówiłem jeszcze o przekaźniku. Skoro na 2 przewodach pojawia się +12V przy awaryjnych, a z jednego znika napięcie to raczej się bez nie obejdzie. Rozrysować Ci jak ja bym to widział?

Ciekawe czy Doda też działa w jedną stronę   8)
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

centralny zamek
« Odpowiedź #23 dnia: Maj 08, 2008, 22:36:31 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Pod kierownica teoretycznie byloby prosciej, bo tam nie trzeba przekaznika - ale nie wiem czy wystarczy podac tam plusa, zeby wszystko dzialalo.

centralny zamek
« Odpowiedź #24 dnia: Maj 09, 2008, 19:19:45 pm »

ranshu

  • Gość
dzisiaj kumpel powiedział mi żeby spróbować na przerywaczu świateł awaryjnych w skrzynce z bezpiecznikami. a poza tym to dzisiaj zuciłem pracę i jestem z tego dumny :mrgreen:

centralny zamek
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 18, 2008, 22:08:20 pm »

jaro12331

  • Gość
Właśnie założyłem centralny na pilota i wszystko hula jak trzeba jeszcze chciałbym podłączyć to pod kierunki ale nie wiem jak to zrobić :( kable już pociągnełem i jak podłączyłem
to przy włączeniu kierunku w jedną czy w drugą stronę migają wszystkie kierunki podobno trzeba wstawić jakąś diodę pod lewy i prawy kierunek ale jaką i w jaki sposób

centralny zamek
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 18, 2008, 22:09:06 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
jaro12331, w gorącej wodzie kąpany. W poprzednim temacie już masz odpowiedź.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

centralny zamek
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 18, 2008, 22:21:18 pm »

jaro12331

  • Gość
dzięki jutro powalczę z tylną klapą na pilota :lol:

centralny zamek
« Odpowiedź #28 dnia: Czerwiec 18, 2008, 22:23:07 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Już Ci nawet schemat wrzuciłem.
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=17680&postdays=0&postorder=asc&start=30

A posty odnoszące się tutaj do tego tematu myślę, że można spokojnie usunąć o ile ktoś to przeczyta, po co to poruszać w 2 miejscach.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)