Autor Wątek: klamki,  (Przeczytany 9326 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

klamki,
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 03, 2008, 16:26:33 pm »

Offline Osfald

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 690
    • JAGUAR XJL 3.0 Supercharged 380KM
Cytat: "matucha"
100% skuteczności  


100% skutecznosci ale obawiam sie, ze z efektem odwrotnym do zamierzonego  :mrgreen:
FSO Car Team
12 lat przejeździłem wyrobami FSO. Są powody do dumy :)

klamki,
« Odpowiedź #21 dnia: Wrzesień 09, 2008, 10:37:34 am »

Adampio

  • Gość
Panowie,

jak sie maluje nowa czarna klamke plusowa? Zostalo mi po zaprawkch zdziebko  bazy i lakieru a po probie wlamania stara klamka kierowcy nie da sie mocno dokrecic. Zanabylem sobie nowa klamke ale straszy kolorem (Poldek jest bezowy metalic) wiec na razie lezy na stole...

klamki,
« Odpowiedź #22 dnia: Wrzesień 09, 2008, 10:59:29 am »

savo

  • Gość
Moim skromnym zdaniem trzeba zachować parę rzeczy:
- jakiś alarm z czujnikami wstrząsu
- żadnych wartosciowych rzeczy na widoku (podstawa)
- metalowe klamki (napewno są troche skuteczniejsze)
- jeżeli chodzi o kradzież auta to najskuteczniejsza i najbardziej pewna jest chyba prosta laska na kierownice. Będąc we włoszech w każdym aucie takie coś widziałem, nawet w nowych pojazdach

klamki,
« Odpowiedź #23 dnia: Wrzesień 09, 2008, 12:47:29 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
a by nie otworzyc auta antenka wystarczy miec mala blaszke zaslaniajaca laczenie ciegiel :)

klamki,
« Odpowiedź #24 dnia: Wrzesień 09, 2008, 14:28:18 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: "Van#1860"
a by nie otworzyc auta antenka wystarczy miec mala blaszke zaslaniajaca laczenie ciegiel :)


tak to dobre rozwiązanie, ale najbezpieczniej brac ze sobą aku na plecy :)
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

klamki,
« Odpowiedź #25 dnia: Wrzesień 09, 2008, 20:46:52 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cytat: "Van#1860"
a by nie otworzyc auta antenka wystarczy miec mala blaszke zaslaniajaca laczenie ciegiel :)


A ja nie potrafiłem tego zrobić i jak zatrzasnąłem kluczyki to odchyliłem szybę i wyciągnąłem guzik :P
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

klamki,
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 12, 2009, 08:12:50 am »

Milek#1944

  • Gość
Tak se lazilem po forum bo sie nudzilem...no i tak Panowie...Wstawiamy centralny na pilota, odlaczamy ciegna od zamkow i problem z glowy, ale tylko teoretycznie, bo jesli padnie aku lub centralka to dupa. Ale....jest takie jedno miejsce, klapka wlewu paliwa :D Otwieramy, nawiercamy dziurke 10mm wiertelkiem i puszczamy linke do zamka klapy bagaznika. Sposob spartianski ale dziala, mam tak w starej ohv-ce zrobione co niedlugo zamierzam zaadoptowac w poldoroverze. Nikomu, zadnemu zlodziejowi nie przyjdzie do glowy ze mozna otworzyc auto spod wlewu paliwa (ktory i tak jest na zamek - tylko najmniej wyrobiony ;)) Czas roboty 10 min, satysfakcja gwarantowana :)

klamki,
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 12, 2009, 11:43:51 am »

Offline Pawel.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 279
hmmm a moze jednak lepiej by bylo nie chwalic sie na ogolnodostepnym forum wszystkimi szczegolami i slabymi punktami polonezow?
328i

klamki,
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 12, 2009, 12:58:35 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Naprawdę polonez jest tak atrakcyjny dla złodziejów, że z zapałem śledzą wszelkie fora aby posiąść ta tajemna wiedzę...

Zejdźcie na ziemie posiadacze najmniej starych polonezów (ale starych) i tych w najlepszym stanie i wypasionych - ale polonezów. Ile jest teraz osób pożądających najlepszy produkt FSO ? Takie same jest też zainteresowanie sku.rwie.li.
Polonez ma mieć dobre zabezpieczenie przed uruchomieniem czyli ukryte odcięcie zapłonu, które uniemożliwi pijanemu gówniarzowi podjechanie do domu po imprezie a wewnątrz nic zupełnie nic co skusi a nawet nie warto mieć dobrych zamków bo dzięki temu oszczędzimy szyby gdyby jakiś ćpun jednak chciał zobaczyć co mamy w schowku...







Taki kraj...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

klamki,
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 12, 2009, 13:05:41 pm »

fazer151

  • Gość
nom racja nie warto wazne aby zabierac np w moim przypadku navi i cb radio bo to ma wartosc poldka ;]

klamki,
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 12, 2009, 18:02:28 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 465
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
no tak czasy sie zmienily
kiedys poszlo kilka szyb nawet kolo zapasowe ukradli, a 2 lata temu jak noPB poszlo w gore to chcieli benzyne ukrasc (zawsze po tankowaniu, stajce mam pod blokiem .. ktos sobie pilnowal) ale alarm byl na klapke to wyl cala noc, kilka razy sie zdarzylo, a teraz to zlosliwosc gownazeri typu urwane lusterko, przebite opony, bo to przeciez stary polonez  .. rece opadaja, zlapac i rece i nogi polamac bo innego wyjscia niema, jeden halogen tez sie rok temu komus przydal, a pomaluj sobie auto i zaparkuj nim na osiedlu jeszcze tego samego dnia ktos mi drzwiami przypierd....
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

klamki,
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 18, 2009, 23:17:56 pm »

cypis1948

  • Gość
Ja tak z innej beczki. Z tyłu po lewej nie otworzy mi sie sam pasażer, trza go " otworzyć " z zewnątrz :p . Dziś rozebrałem te drzwi sprawdzić co jest i ten mechanizm ( Caro ) połączony z wewnętrzną klamką poszedł się gonić. Ogółem sprawdziłem inne drzwi, i tam  " za " klamką jest jakieś połaczenie z drutem który pod naporem ciagnietej klamki ciagnie cos i odblokowuje cos co umozliwia wyjscie. Drut jest ok tylko tam na laczeniu drut, a klamka, brakuje, klamka chodzi luzno brak w niej sprezyny.

Wiec pytanie czy w Caro jest roznica co do klamki tylniej lewej / prawej bo w Plusie jest to chyba ważne ( patrzałem oferty w necie, i jest to podzielone ) . Wiec czy Caros ma jakis podział, czy to jeden typ i zadziała ?

klamki,
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 19, 2009, 11:14:44 am »

marcij

  • Gość
Opis taki srednio czytelny , ale na moje oko , to masz wlaczony "blokade rodzicielska", czy jak to sie tam nazywa. Przesun taki "wichajster", ktory wystaje z boku drzwi , pod mechanizmem zamka i zobacz co sie wtedy stanie.

klamki,
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 19, 2009, 20:25:34 pm »

cypis1948

  • Gość
Ano nie tresciwie, ale blokada to to nie jest. Klamka nie jest połączona z drutem, który ciągnie linke do otwierania dzrzwi. Pytanie czy lewa, a prawa klamka czymś się rożnią ( sprężynka jest w odwrotną strone czy cuś ) . Bo na allegr do Plusa, są podziały na lewą/prawą .

klamki,
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 20, 2009, 11:23:00 am »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Po prostu rozkręć obie strony i porównaj. To po prostu odbicia lustrzane są... Takie logiczne trochę...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

klamki,
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 14, 2009, 00:56:45 am »

artikal

  • Gość
Witam, podłączę się pod temat  :)  
Coś mi się stało z klamką i nie mogę nią otworzyć drzwi zamek jest dobry, od środka też można drzwi otworzyć-tylko tą klamką nic nie można wychyla się maksymalnie do góry i nic. Czy to coś w niej pękło czy spadły jakieś cięgna czy co innego?

klamki,
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 14, 2009, 01:18:59 am »

marcij

  • Gość
Jasnowidzami niestety nie jestemy , nie rozlozysz to sie nie dowiesz. Ale z tego co mi wiadomo , to plusowe klamki czesto pekaja , wiec pewnie u Ciebie tez pekla i czeka Cie wymiana na inna.

klamki,
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 14, 2009, 11:42:21 am »

artikal

  • Gość
No fajnie dzięki tylko jest mały problemik-nie mam pojęcia najmniejszego jak to wszystko rozłożyć. Jestem właścicielem poldka od niespełna miesiąca i nie znam się na tym ani nie mam żadnej książki instrukcji obsługi czy eksploatacji i naprawy.

klamki,
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 14, 2009, 12:23:45 pm »

marcij

  • Gość
Filozofii nie ma , wystarczy ze zdejmiesz tapicerke i chwile pomyslisz. To naprawde jest proste , jesli kilka razy w zyciu trzymales srubokret i klucz , to sobie poradzisz.Bedziesz widzial co i jak.

klamki,
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 14, 2009, 19:35:37 pm »

Offline FaZi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1127
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, Mercedes, Fiat 125p
marcij, bardzo ogolnie to ujałes :)

Zdjecie tapicerki jak nie wiesz to troche przybllize: sruby sa na pewno w raczce. Nie wiem jak jest w plusie ale powinny tez byc raczej w tej kieszonce... Plastiki z klamek musisz zdjac, korbki (chyba taka sama sprawa jak w minusach czyli jest taka zawleczka, musisz ja podwadzic srubokretem zeby wyskoczyła). I zdejmujesz. Pozniej klamke ujrzysz i zobaczysz co trzeba odpiac, jakie ciegna, i co odkrecic :)