ToM, glupoty gadasz, ten poldek jest na wtrysku, nic sie nie ustawia :wink:
no ale podobno w tym silniku zapłon sam sie ustawia z czujnika połozenia walu?
tak. nic nie grzebać.
nie podoba mi sie jescze silnik krokowy tzn przy włączeniu zapłonu cały czas sie otwiera i zamyka
tak ma byc, tu wszystko jest ok.
jesli nie zapala wcale (i nie ma checi w ogole, jedynie kreci rozrusznikiem) to sprawdz miernikiem czujnik polozenia walu (przy wlaczonym zaplonie) na kostce 3-pin przy module tej najbliżej przedniej lampy ma byc 500-1000ohm. pozniej zostaja cewki i modul. modul jest najczęstszą przyczyną. czasem wtedy w ogole nie zapala a czasem strzela podczas krecenia rozrusznkiem, a czasem zapala ale dupowato chodzi. w ogole jest iskra?
[ Dodano: 2008-03-27, 13:26 ]a i sprawdz wszystkie bepieczniki, moze spalil sie jakis np od pompy paliwa. no i ewentualnie poprawnosc tych kabli WN.
[ Dodano: 2008-03-27, 13:28 ]kiedys jak zmienilem uszczelke pod glowica tez nie moglem go zapalic, szukalem i szukalem az w koncu ciagalem go po placu, zapalil ale dupowato chodzil, gasl i w ogole. nie podlaczylem kostki ktora przychodzi od dolu z tylu do kolektora dolotowego. wniosek? sprawdz wszystkie kostki moze ktoras nie podlaczona/zasyfiała czy cos w tym stylu.