Autor Wątek: Wytrzymalosc tylnego mostu  (Przeczytany 17833 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 16, 2009, 21:35:50 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
tyle ile w instrukcji obsługi napisano.
1.2L

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 21, 2009, 00:40:18 am »

Alan

  • Gość
Pytanie zadam czy most z 1.6 a most z rovera różni się jakoś? kumpel sprezencił mi mosta z roverka zastanawiam się czy jest sens przekładac?

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 21, 2009, 00:55:02 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Różni się przełożeniem. 1.6 ma 3,9, a 1.4 ma 4,3.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 21, 2009, 01:14:01 am »

Alan

  • Gość
dobra nie bede ściemniał...ukręciłem dyfer.....mam drugi most będzie mocniejszy w takim razie? tzn odporniejszy na tę moc 75kucy?

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 21, 2009, 01:38:25 am »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Mocy to tam specjalnie nie ma...  :P Czy będzie mocniejszy, jak będzie się palić gumę itd. to każdy się rozsypie. Oba mosty nie różnią się wytrzymałością/odpornością. Różnią się jedynie tym, że przy danej prędkości będą inne obroty, w przypadku 4,3 wyższe niż na 3,9.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 21, 2009, 07:46:32 am »

STax

  • Gość
Cytat: "Multec"
jak będzie się palić gumę itd. to każdy się rozsypie

A Alan,  taką ładną fotkę z palenia miał ;)

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #26 dnia: Lipiec 21, 2009, 16:13:23 pm »

Alan

  • Gość





nie sadze...myślę ze ten most był juz uszkodzony na śladach widać jak ciągnie na oba koła.....cóż mam drugi więc dziś założę nowy z Rovera

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #27 dnia: Lipiec 21, 2009, 18:59:00 pm »

STax

  • Gość
Większe przełożenie to lepiej przyspieszać powinien ;)

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #28 dnia: Lipiec 21, 2009, 23:22:12 pm »

Offline graczol1

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 563
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borek 1.4 & Caro 1.6
ja teraz jeżdżę OHVką 1.5 na moście roverka - fajna zabawa, tylko trzeba wcześniej biegi zmieniać bo się za szybko kończą, a prędkości niet. jak będziesz maił 100km/h na blacie to w rzeczywistości 90.

[ Dodano: 21 Lip 2009 23:23 ]
most jest cacy - poszły tylko satelitki - wymień i poskładaj - przyda się jak Ci się krótki most znudzi...
nic się tak wzajemnie nie uzupełnia jak szlifierka kątowa i migomat...
...i sto koni w Borku goni...
FSO POLONEZ Your best discovery

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #29 dnia: Lipiec 22, 2009, 22:06:13 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
sorki wie ktos moze jakie przełozenie miał truck? przed chwila przeczytałem ze 4.1 to roverek miał wieksze przełozenie od trucka?
Powered by Lpg.

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 22, 2009, 22:11:04 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
No trucki też przecież różne silniki miały.
I na kółkach większych.
I półośki trochę grubsze jednak...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 22, 2009, 22:24:42 pm »

e1mo

  • Gość
Cytat: "radzio_1991"
sorki wie ktos moze jakie przełozenie miał truck? przed chwila przeczytałem ze 4.1 to roverek miał wieksze przełozenie od trucka?


jak mnie pamiec nie myli, to trupy miały 4,55

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 23, 2009, 10:57:29 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
zależy jeszcze które trucki.
Widziałem takie z 3.72 :) A  kolega ma u siebie w poldku zwykłym 4.55.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Wytrzymalosc tylnego mostu
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 24, 2009, 12:56:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
trucki miały 4,1 z silnikiem diesla i 4,55 na benzynie. Sam ujeżdżałem 4,55 w roverku ale zamieniłem go na cichebo 3,9...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.