Autor Wątek: Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex  (Przeczytany 2400 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« dnia: Czerwiec 21, 2004, 23:17:25 pm »

Dziewon

  • Gość
Mamy z kolega klopoty w doprowadzeniu do porzadku silnika 1.8 po remoncie glowica od abartha + gazniki typu Solex . samochod jest zasilany gazem ma zrobiona instalacje na poczwornym registrze dysze 1x1przepustnice . na ustawieniach rozrzadu fabrycznych silnik nie pracuje na biegu jalowym-przy wykreceniu sruby registra na max obroty na 100rpm sa w normie ale na analizatorze sp wychodzi jakies 5500ppm przy przyspieszeniu ssacego o 1 zab spada do 3 tys silnik nie pracuje jak rasowa zyleta tylko miekko wchodzi na obroty . glowica jest splanowana , kabel pomiedzy aparatem a cewka w glowiczce ma dl ok 30 cm spalanie przy testach i probach ok 150km na 40l butli
  Baaaardzo prosze o dobre rady silnik jest po kapitalnym remoncie-wszystko -walki rozrzadu w b dobrym stanie nie mozemy sobie z tym poradzic Bardzo Dziekuje za wszelkie porady i uwagi czekam na odpowiedzi
Pozdrawiam

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 22, 2004, 09:01:42 am »

SerU#408

  • Gość
Oj chłopie. Będziecie mieli problem bo żeby to ustrojstwo wyregulowac trzeba mieć specjany wakuometr, którym zbadacie podciśnienie w każdym przelocei gaŹnika-muszą być te wartości takie same. Poza tym jak ustwisz żle te gaŹniki, to może się to skończyć na przykład wypalonym tłokiem albo powypalanymi zaworami ze względu na Źle ustawiony skład mieszanki. Podobno jest tylko 1 osoba w Polsce, która jako tako radzi sobie z tymi gaŹnikami. Jakby co, to mam gdzieś informacje w pdf o podwójnych gaŹnikach-podaj maila to Ci podeślę. Poza tym poszukaj tu http://www.fucikrally.neostrada.pl/walezy/glowna.htm i ewentualnie skontaktuj się mailem z Walezym i zapytaj kto mu to robił.

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 22, 2004, 09:30:17 am »

Dziewon

  • Gość
Dzieki SerU wiedziaBem ze na Ciebie moge liczyc jakbys sie dowiedziaB cos jeszcze to daj mi znac dzieki  moj adres e-mail vanwolf@o2.pl  lub gg 4748593
Wielkie Dzieki

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 22, 2004, 16:02:27 pm »

Dziewon

  • Gość
A  moze wplyw na calosc sytuacji ma reduktor - model z wezem na podcisnienie . Silniki na wtrysku maja reduktory bez tego wezyka  (moze to on serwuje taka ilosc gazu do cylindrow) :?:  
jesli chodzi o regulacje gaznika to silnik ma zasilanie tylko gazowe - czyli glowna role odgrywaja przepustnice .....

No nie wiem piszcie Panowie

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 22, 2004, 23:17:12 pm »

Piotrek_

  • Gość
Jeśli to jest parownik z kompensacją (wężyk podciśnienia gdzie miałeś teraz wpięty??), to spróbuj ten wężyk wpiąć w przewód gazu reguktor - register. Najlepiej tuż za parownikiem. Nie chce chodzić, bo parownik nie daje odpowiedniej ilości gazu...

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 23, 2004, 09:42:05 am »

Dziewon

  • Gość
Wezyk podcisnienia był wpięty do jednej z gardzieli Solexa . Narazie nic nowego , wszystko jak było , niedługo braknie cyferek na analizatorze spalin .
    Wogóle to nie ma jak do tego solexa załozyc puszki powietrza jest za duza (ta oryginalna )  zrobismy  metoda garazowa puszke o pojemnosci ok 1 dm3 i dwa filtry od małego fiata umieszczone nad puszka przylegajacą do solexa ---tak na razie ,na czas prob i błedow .
to tyle narazie....jeszcze wroce napewno

Peosze o porady dot Dostrojenia DOHC na zasilaniu Solex
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 25, 2004, 13:07:25 pm »

Dziewon

  • Gość
Przelozylismy ten wezyk miedzy red a register . i wolnych obrotow 0  , podcisnienia brak- raczej napewno jest to wina zasilania gazowego tylko dlaczego przekracza to az 2-3 krotnie normy??? jak na zwyklym gazniczku  bylo naprawde ok spalanie 9-10l na 100 ????
      Co pojedziemy do jakiegos speca od gazu to mowi ze pierwszy raz widzi cos takiego i rozklada rece , a miaB byc taki potwor  :twisted:
narazie uporzadkowalismy prace silnika niema obrotowej dziury i na wolnych pracuje spoko ale dostaje tyle gazu ze od wystrzalow rozwalilo nowy 1 tlumik na strzepy ....
      Wsumie to niezle idzie 100 momwntalnie i 190 tak bez wielkiego wysilku  na suchym asfalcie mozna spokojnie na 2 biegu baka zakrecic z 3 pasazerami tylko za ile pali 28-29 litrow...