Autor Wątek: jak odłączyć autoalarm  (Przeczytany 9478 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jak odłączyć autoalarm
« dnia: Maj 02, 2008, 18:11:05 pm »

lexeter

• Gość
mam autoalarm Fox 101b ale nie działa
Ostatnio spalił mi się bezpiecznik i jak go wymieniłem to uzbroił mi się alarm oczywiście
wyłączyłem go pilotem ale odcioł mi paliwo i nie mogłem go zapalić
kombinowałem na rużne sposoby co tu zrobić wkładałem i wyciągałem bezpiecznik
i za karzdym razem to samo
Dopiero jak przypadkowo bo już nie wiedziałem co zrobić odpiołem go na kostce co ject pod maską a następnie wpiołem to się naprawiło i mogłem go zapalić
W zwiąsku z tym mam pytanie jak ten autoalarm odpiąć żeby mi zaś nie odciął paliwa na drugi raz po prostu kture kabelki moę odpąć żeby ta funkcia alarmu nie działała albo jak cały wypiąć
proszę o pomoc bo jestem laikiem w tych sprawach

Re: jak odłączyć autoalarm
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 02, 2008, 18:20:44 pm »

Offline jimo#1921

• Administrator
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "lexeter"
proszę o pomoc bo jestem laikiem w tych sprawach

w ortografii chyba też :/
ale do rzeczy:
na rozbrojonym alarmie postaraj się odłączyć mu zasilanie i "wyrwij dziada" z samochodu.
Ew, możesz odłączyć kabel od odcinki zapłonu, schemat znajdziesz na elektrodzie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic201915.html?sid=0326eec1032507761448d66988607952
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

jak odłączyć autoalarm
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 02, 2008, 18:58:38 pm »

MTadek

• Gość