Autor Wątek: Chłodnica oleju  (Przeczytany 3151 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Chłodnica oleju
« dnia: Maj 22, 2008, 17:36:43 pm »

Pasik

  • Gość
Koledzy o dłuższego czasu planuje zrobic chłodnice oleju tylko zastanawiam sie i szczerze mówiąc nie mam pojecia jak wykonac przystawke pod filtr oleju Moze ktos mi pomoze Z góry dzieki :D

Chłodnica oleju
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 22, 2008, 17:39:10 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
A ja z ciekawości zapytam po co takie coś ?  :roll:
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Chłodnica oleju
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 22, 2008, 17:45:12 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2645
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
a czy rzeczywiście masz tak wysilony silnik, aby wymagał chłodzenia oleju. miałem kiedyś mirnik tempratury oleju w 126 tam dochodziła do 120 C i nic się nie działo.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Chłodnica oleju
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 22, 2008, 19:34:49 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
Ja mam podstawkę z opla kadeta GSI - wymagała rozszlifowania otworu i wytoczenia nowej śruby trzymajcej filtr i podstawke do stopki.Ponoć z fiata takie podstawki pasują bez problemu.

Możesz jeszcze użyć wymiennika olej/woda - wymiennik ma większość silników TD oraz mocnych benzyniaków , tylko dopiąć to w układ chłodzenia i dorobić śrubę.
"jest ryzyko , jest zabawa"

Chłodnica oleju
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2008, 14:12:56 pm »

Pasik

  • Gość
Cytat: "święty"
Ja mam podstawkę z opla kadeta GSI - wymagała rozszlifowania otworu i wytoczenia nowej śruby trzymajcej filtr i podstawke do stopki.Ponoć z fiata takie podstawki pasują bez problemu.

Możesz jeszcze użyć wymiennika olej/woda - wymiennik ma większość silników TD oraz mocnych benzyniaków , tylko dopiąć to w układ chłodzenia i dorobić śrubę.


A masz moze jakief otki albo rysunki jak to przerobic ?????????

[ Dodano: 23 Maj 2008 14:31 ]
A czy z PEUGEOT POLONEZ TRUCK 1.9 D podejdzie taka przystawka do silnika poldka 1.6 A moze da sie jakos wypóścic rurki z tej przystawki przy silniku co jest filtr oleju przykrecony ?????????????

Chłodnica oleju
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 24, 2008, 12:21:40 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
W tym temacie jest zdjęcie jak to wygląda założone w DOHC - ale w OHVce będzie identycznie.


http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=14594&start=0

Jak znajdę ten temat co zapodawałem same fotki tego to zaraz zapodam.
"jest ryzyko , jest zabawa"