Autor Wątek: Problem z LPG  (Przeczytany 3275 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z LPG
« dnia: Czerwiec 15, 2008, 12:42:14 pm »

viktord

  • Gość
Witam,
mam problem z silnikiem na benzynie działa dobrze, kiedy przechodzi na LPG to się zalwa (dusi) i gaśnie, a potem trudno go odpalić.

Polonez Caro+ 1.6 GLI (jedno punktowy wtrysk) - rocznik 97.

Instalacja LPG firmy TARTARINI

Problem z LPG
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 15, 2008, 13:17:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
o ho ho jaki problem

moze wypadaloby wyregulowac instalcje
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Problem z LPG
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 07, 2009, 20:02:35 pm »

Mis Uszatek

  • Gość
spruboj mu zakleic tasma czesc wlotu powietrza do dolotu jesli bedzie poprawa to znaczy ze masz duzo lewego powietrza- za duzo rozszczelnienie pod glowica wtrysku albo pod puszka filtra powietrza albo sam filtr masz za wysoki i masz dekiel nie domkniety

Problem z LPG
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 08, 2009, 12:57:31 pm »

Fistasz

  • Gość
reguluj instalacje, jesli nie da to efektu to szukaj dalej. Nieszczelnosci, lewego powietrza itp.

Problem z LPG
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 08, 2009, 16:48:06 pm »

mariusz_u

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
spruboj mu zakleic tasma czesc wlotu powietrza do dolotu
, a zacznie palić LPG jak smok wawelski.

Problem z LPG
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 08, 2009, 17:27:11 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Mis Uszatek"
spruboj mu zakleic tasma czesc wlotu powietrza do dolotu
czy Ty czlowieku wiesz co Ty gadasz? a co jak tasma pod wplywem temeratury sięstopi i dostanie sie to do dolotu? ....

miałem taki przypadek - tasma zostala uzyta nie do zaklejenia dolotu a do zrobienia uszczelki pomiedzy puszka filtra a przeplywomierzem....

Problem z LPG
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 08, 2009, 19:19:57 pm »

Mis Uszatek

  • Gość
Wyluzuj kolego 200sx mialem na mysli chwilowe rzytkanie doloty , rownie dobrze kolega moze mu przytkac dolot reka na moment mi tez kulal i sie silnik trzachal tak zrobilem i od razy wszedl na obroty wiec zaczalem szukak i sie wlasnie okazalo ze kupilem filtr ktory byl za wysoki o jaies 3 mm i pod deklem mialem na calym obwodzie szpere

Problem z LPG
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 09, 2009, 18:30:44 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
Witam tak delikatnie sie dopisze z malym pytaniem bo ja u siebie wymienilem filtr powietrza i od razu samochod stracil moc i zaczal mi szarpac jak przytykalem dolot bylo lepiej ,wiec filtr okrecilem bandazem co tu moze byc nie tak?

[ Dodano: 09 Sty 2009 18:31 ]
:) nie smiejcie sie tylko

Problem z LPG
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 09, 2009, 18:45:33 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
ARTUROO, po zmianie filtra powietrza zmienia się skład mieszanki (po prostu motor dostaje więcej powietrza). Należy przeregulować instalacje lpg.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Problem z LPG
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 09, 2009, 18:52:58 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
regulowalem ale chyba nie mozliwie zeby az tak sklad sie zmienil ze samochod na trzecim biegu do przodu nie chcial jechac tylko szarpie jutro poszukam moze gdzies lewusa mam

Problem z LPG
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 11, 2009, 16:06:09 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

po zmianie filtra powietrza zmienia się skład mieszanki (po prostu motor dostaje więcej powietrza). Należy przeregulować instalacje lpg.


Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś.

Załóżmy że postąpiłem zgodnie z twoim zaleceniem czyli wymieniłem filtr w związku z czym instalacja gazowa wymaga regulacji i pojechałem wyregulować, jest cacy.
Czyli regulacja jest wyregulowana na czysty filtr.
Jeżdże te 10-15 tysiecy kilometrow i wymieniam znowu filtr.
Czy w takim wypadku instalacja znowu wymaga regulacji bo znowu zmienił się skład mieszanki ?

Jeśli instalacja gazowa wymaga regulacji przy zmianie filtra powietrza to zgadzając sie z tobą , musiałbym się zgodzić z faktem że w trakcie eksploatacji filtra powietrza instalacja potrafi sie sama wregulować odpowiednio do stopnia zanieczyszczenia filtra ale już do czystego filtra dostosować się nie potrafi.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Problem z LPG
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 11, 2009, 16:23:40 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
moze ktos regulowal na starym filtrze,alo szlam sie zebral w parowniku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Problem z LPG
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 13, 2009, 17:34:44 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
no sluchaj ja nie jestem gazownikiem ale pamietam ze zmienilem filtr powietrza i chyba filterek od gazu nie jestem czarodziejem ale samochod zaczal mi szarpac delikatnie nie wiem co zle zrobilem ale musialem go z powietrza okrasc :)nie zmuszam do stosowania takich praktyk ale u mnie to pomoglo zebym nie musial to nie pchal bym bandazu do filtra bo to smieszne nie wiem gdzie tkwi problem w swoim samochodzie wszystko staram sie robic sam no i czasem nie wszystko wychodzi tak jak trzeba

[ Dodano: 13 Sty 2009 17:39 ]
ale nawet na tym forum kolega zauwazyl ze po zmianie filtra zmienia sie sklad mieszanki bo motor dostaje wiecej powietrza i nalezy regulowac instalacje lpg

Problem z LPG
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 13, 2009, 20:42:59 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1029
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Ja też potwierdzę, że jak najbardziej po wymianie filtra zmienia się bardzo dużo. Nie raz już to przechodziłem. Dlatego także zaleca się częstsze wymiany filtra powietrza niż po 10000 km przy używaniu LPG. Poza tym w tym samym czasie oprócz zabrudzenia filtra zmienia się też wiele rzeczy jak np membrany w parowniku, pory roku, prezydent, premier, stawki vat, ceny paliw, kolor i ilość włosów żony, zużycie panewek, grubość podeszwy itp. więc nie można zakładać, że raz ustawione nie zmieni się nic. Zawory raz wyregulowane po krótkim czasie znowu trzeba wyregulować itp, itd. zresztą my to wszystko przecież wiemy tylko tak dla towarzystwa toczymy te spory ...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Problem z LPG
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 15, 2009, 14:48:31 pm »

Offline ARTUROO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 187
  • Płeć: Mężczyzna
    • audi 80 b4 2,3 , seat alhambra 1,8 20vt , honda cbr 600f
no wlasnie ostatnio uszczelke pod glowica robilem a zawory juz dwa razy ustawialem bo doklepuja sie a do gazu od czasu do czasu zaglądam :)