Autor Wątek: Za gorąco w Polonezie  (Przeczytany 3302 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Za gorąco w Polonezie
« dnia: Czerwiec 23, 2008, 16:35:52 pm »

stasio

  • Gość
Witam jestem nowy na tym forum mam nadziej ze to nie przeszkadza w niczym...

Jestem właścicielem Poloneza ATU Plus 1998 r. Na dziś dzień auto przejechało 206.000km na gazie i poza wymiana chłodnicy olejów świec i klocków nigdy nic w nim nie robiłem bo ani na technicznym sie nie przyczepiali ani ja na niego nie narzekałem... (no akumulator zdechł gdzieś 5 lat temu)... mniejsze o to....
Problem mój sie ciągnie od dwóch lat, chodzi o wentylacje.... na kupiłem to auto byłem bardzo zadowolony z wentylacji w nim, było o niebo lepsze od poprzedniej z Caro 1992... ale od dwóch lat a w tym miesiącu z kratek wentylacji nie wydobywa się już nic, nawet smród z dworu, co mogę zrobić żeby to zmienić? czy jest możliwość wyczyszczenia jakiś filtrów? znam sie na autach jak penis na obsadzaniu pól ryżowych, wiec raczej nie bardzo...

Prosił bym o jakąś pomoc...
Dziękuje i pozdrawiam

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 23, 2008, 16:43:18 pm »

wiciu

  • Gość
pytanie podstawowe: czy nadmuch w ogóle u ciebie działa? po przekręceniu na 4 słychać wentylator?

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 23, 2008, 16:46:44 pm »

stasio

  • Gość
tak jak najbardziej słychać , wszystko chodzi... grać grzeje ładnie zimą ale bardzo słabo wieje..... zima troche z czasem naleci i jest cieplej ale latem nic nie czuc, a kiedyś sie odczuwało powiew

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 23, 2008, 18:43:24 pm »

Offline Daro

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 354
a  takie rzeczy jak zmiana stef nawiewu oraz obieg zewnętrzny/wewnętrzyny dzialają?
były:
>plus '97
>125p '78/'82
>caro 96
jest: Power of Dreams

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:05:17 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2283
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
wyciśnij guzik od cyrkulacji w aucie
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:11:49 pm »

stasio

  • Gość
sprawdzałem dziś dokładnie wentylacje i nawiew dmucha tylko na szybę i na nogi... na twarz nie wiele nic... choć i tak na szybę i nogi to nie jest to co kiedyś...

Cytuj (zaznaczone)
wyciśnij guzik od cyrkulacji w aucie

 :|

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:15:50 pm »

alex1916

  • Gość
Przemaluj auto na biało i mocno ściemnij szyby :P

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:16:57 pm »

stasio

  • Gość
Cytat: "alex1916"
Przemaluj auto na biało i mocno ściemnij szyby :P

 :roll:  :|

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 23, 2008, 20:56:29 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
pod maska masz taka czarna kule
do kuli dochodzi wezyk
ten wezyk musi byc szczelny ,to wtedy bedzie ci dzialalo pokretlo zmienialace miejsce dmuchania
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 23, 2008, 21:14:26 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
problem prawdopodobnie lezy w tym ze spadly Ci ciegna na tloczkach zmieniajace kierunek nadmuchu. bylo o tym na forum
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 23, 2008, 21:23:54 pm »

stasio

  • Gość
tez tak myślałem ze to ten pieprznik od kręcenia sie popsuł ale on zmienia kierunki nawiewu, bo jak do obracam o syczy jakieś powietrze i jak ndam na twarzi na nogi to wtedy leci powietrze na nogi tylko, jak przełącze szyba sama to tylko szyba idzie, jak dam samą twarz wtedy cisza sie robi nie wieje nigdzie...
moze to dziwne ale ja przez te 10 lat to nawet nigdy nie zmieniąłem kierunków nawiewu, cały czas jest nogi twarz...
czy mozliwe zeby układ doprowadzania powierza sie zapchał?

zaraz pójde tą kule zobaczyć

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 23, 2008, 22:31:09 pm »

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1036
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Mogły pospadać cięgna tak jak pisał Senn, nura na glebe głowe pomiędzy kolumne kierownicy i panel środkowy i szukaj białych plastików w okolicach licznika jednego i na dole dwóch, któryś z nich mógł spaść i w tym tkwi problem.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 25, 2008, 14:53:22 pm »

stasio

  • Gość
witam.... nurnąłem jak wskazaliście... znalzłem dwa białe plastiki zaraz niedaleko skrzyni biegó, raczej są dobrze nie spały z niczego... ale trzeci w okolicach licznika nie widze... moze przesałć fotki?

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 25, 2008, 17:55:33 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No to musisz sprawdzic jeszcze ten w okolicy licznika, chociaz on u mnie powodowal ze nie bylo nawiewu na szybe przednia.
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 27, 2008, 05:57:04 am »

tur-GSI

  • Gość
to ja się podepnę,u mnie notorycznie wyskakują te prowadnice jak i górna tak i dolna,idzie gdzieś kupić te nowe plastiki,czy jest jakiś patent aby temu zapobiedz?

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 27, 2008, 08:53:45 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
tur-GSI, najlepiej na gorąco trochę "przeprofilować" koniec bolca by nie mógł tak łatwo wyskoczyć, osobiście tego robić nie musiałem, ale Senn chyba właśnie w tej sposób poprawiał fabrykę.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Za gorąco w Polonezie
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 27, 2008, 13:25:35 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
No powinienes wydumac jakies zawleczki.

Jimo to nie bylem ja. U mnie tez spada do tej pory :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb