Po pierwsze musisz koniecznie zaopatrzyć się w klucz imbusowy (taki fest) nr12 oraz w nową uszczelkę pod dekiel (koniecznie)
Oczyszczasz całość (najlepiej najpierw karcherem) a potem szczota druciana na kanale.
Nastepnie klucz imbus 12 i odkrecasz korek spustowy oleju (ten niżej) i łapiesz Jogobellę do gara.
Korek dokładnie czyścisz z opiłków żelaza i metalu, potem odkręcasz 8 śrub chyba mocujących dekiel i zdejmujesz dekiel.
Jak jesteś pedantyczny to bierzesz szmatkę/dużo papieru, i wybierasz pozostałości oleju.
Sprawdzasz kręcąc to kołem jednym drugim to wałem czy luzy są i jakie...
Jakie by nie były olewasz sprawę bo i tak nic z tym nie zrobisz.
Zakrecasz dekiel.
Zakręcasz korek spustowy.
Odkrecasz korek wlewowy (ten wyżej)
Instalujesz sie pod autem ze strzykawką o pojemności 1.25L i wlewasz takąż ilość oleju typu Hipol 15W90 do mostu.
Zakręcasz korek i cieszysz się wymienionym olejem w moście.
Most to cały układ miedzy kołami
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
A ta pucha to OBUDOWA MECHANIZMU RÓŻNICOWEGO
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
(zwany także potocznie dyferencjałem lub dyfrem)
we wnączu jest pare trybików i tak dalej....