Z tym spawaniem to chyba jasne, że to był żart z literówki.
ISKRA FE65PS
Do wielopunktu producent stosował świece o podwyższonej ciepłocie - FE85PS. Z tego, co się kiedyś dowiedziałem, to świece o mniejszej ciepłocie niż zalecana, może powodować samozapłon, czyli po wyłączeniu zapłonu silnik jeszcze chwilę działa. Miałem tak, kupiłem odpowiedniki FE85PS bodajże Boscha, po czym jeździłem na tym komplecie 35000 km bez najmniejszego problemu.
Czy masz odpowiednio ustawioną przerwę na świecy? Powinieneś miec 0.8 mm, jeśli jeździsz na gazie, to 0.9 mm.
Czy kable WN to Ełk, czy jakaś tania podróbka?
Czy masz możliwość podmienić na chwilę z innym GSi cewkę zapłonową?
Silnik ma 60.000km. Czas zrobić rozrząd. Teoretycznie rozrząd w GSi należy robić co 80.000km, ale nawet w ASO Polmozbyt mechanicy twierdzą, że to bzdura i trzeba robić wcześniej. Ja w swoim 1.6GSi zrobiłem przy 65000km.
Podpinałeś się pod komputer?