Nie musze widziec numerów ale to na 99 % N4B
Wszystko macie tutaj :
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=15695&postdays=0&postorder=asc&start=195TakiMilek, pierwsze co to poszukaj dodatkowych czesci ktore beda potrzebne -kolektor wydechowy bez recyrkulacji (albo usun to i w otwory wkrec sruby lub zaspawaj), sprawdz czy nie jest popekany w srodku- jak tak, szukaj odrazu innego. Bedziesz tez potrzebowal stabilizatora od rovera 1.4- to na poczatek. Jezeli myslisz o kuracji wzmacniajacej tego co masz to najprotszym i najtanszym wyjsciem w Twoim przypadku jest kupienie glowicy od silnika 1600 i zalozenie jej w celu doprezenia, gdyz obecnie stopien sprezania to okolo 8.5 :1 wiec dosc mizernie. Róznica sprezania pomiedzy wersja 100KM a 115 Km jest realizowana w tlokach wiec musialbys je wymienic wiec taniej jest zalozyc glowice z mniejszymi komorami spalania
Oczywiscie w glowicy trzeba poprawic kanaly zeby to mialo sens.
W kwesti adaptacji to łapy zwymiaruje Fistasz, w silniku odkrec miske olejowa i smok oraz wymien stabilizator- musisz to przerobic w pierwszej kolejnosci -odpowiednio pociac i pospawac orginaly, inaczej silnik w ogole nie wejdzie w komore. Z silnika odkrec wisco- tez nie wejdzie. Wal jest zwymiarowany i zdjecia sa wiec bez problemu dorobia taki jak trzeba. Łape pod skrzynie dorobisz sam na podstawie fordowskiej, lub tak jak Bocian u siebie. MUSISZ tez albo podciac belke zawieszenia gdyz rozrusznik nie wejdzie albo skolowac maly rozrusznik z przekladnia planetarna -byc moze taki juz masz ,bo montowali je w własnie we wtryskowym ohc