Autor Wątek: Jaka centralka i jaki parownik do abimexa?  (Przeczytany 1451 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Jaka centralka i jaki parownik do abimexa?
« dnia: Sierpień 30, 2008, 00:29:38 am »

zahyr

  • Gość
Witam,
Mam pytanie odnośnie instalacji gazowej - głównie która lepsza i dlaczego?

Czesci które mam do dyspozycji:
Centralka STAG2-W ( http://www.allegro.pl/item420905223_przelacznik_centralka_stag_w_lecho_wr_nowe.html ), centralka BRC T.100 ( http://www.allegro.pl/item425714423_centralka_lpg_marki_brc_t_100_do_gaznikow_100_ok.html )

oraz parowniki: LOVATO ( http://www.allegro.pl/item422773121_nowy_reduktor_lovato_ele_rge_92_filtr_gratis.html ) oraz BRC ( http://www.allegro.pl/item427400461_parownik_reduktor_brc_at90e_do_100kw_136_km.html ).

Wyżej zamieszczone linki nie służą reklamie, lecz przybliżeniu sprzętu o którym mowa.

Obecnie mam zamontowana centralke i parownik BRC. Przy okazji porządków w garażu znalazłem parownik LOVATO (membrany w bdb stanie) oraz centralke stag-w). Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby zmienić w/w parownik lub centralkę. Czy wogule parownik BRC bedzie działał z centralką STAG-W albo parownik LOVATO z centralką BRC? (parownik lovato ze stag-w wydaje mi sie ze bez problemu bedzie działał) i najważniejsze czy jest sens cokolwiek zmieniać i czy coś to da np. podniesienie osiągów, zmniejszenie spalania, ułatwiony rozruch? Przyjmijmy że oba parowniki mają zrobione po 5000-7000 km po regeneracji i odpalane było najpierw na benzynie a nastepnie przełączane na gaz.

Jaka centralka i jaki parownik do abimexa?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 30, 2008, 12:15:13 pm »

marcij

  • Gość
reduktory beda bez problemu pracowaly zamiennie. Jesli wszystko dziala jak nalezy to nie ma sensu wymieniac, poczekaj az Ci sie skonczy reduktor , to wtedy go podmienisz.

Jaka centralka i jaki parownik do abimexa?
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 16, 2008, 20:12:46 pm »

bodzio82

  • Gość
zahyr, pytanie numer 1 ile lezal ten parownik.parownik ktory lezy okolo pol roku nienadaje sie do jazdy i nie ma co go wkladac do auta ,napewno lepiej bedzie ci sie sprawowal ten co jest w aucie od tego co znalazles w garazu.
Jesli auto ci nie gasnie jak zdejmniesz noge z gazu dobrze zapala i najwarzniejsze reaguje na ustawianie wolnych obrotow na parowniku (chodzi mi o srube regulacyjna ktora znajduje sie na parowniku)to nie ma co ruszac.
Podpowiem ci ze najlepiej z tego wszystkiego zrobisz jak pojedziesz do jakiegos gazownika i powiesz mu zeby ci wstrzyknal taki specjalny plyn który czysci i smaruje caly uklad ,oraz regeneruje membrany tzn zmiekcza je przez co parownik jeszcze moze polatac.Cena takiego specyfiku to okolo 20zl ,ale musisz miec w zbiorniku od 10-15litrow gazu zeby ten plyn zadzialal ,wstrzykuje sie go w ilosci okolo 150g,nastepnie wyjezdzasz az ci sie skonczy calkowicie gaz i zalkewasz nowym . Po tym zabiegu trzeba wyregulowac obroty bo moga byc za niskie i auto bedzie gaslo :wink: