temat swapu na 1,4 byl poruszany.
okazuje sie ze jest to za duzo roboty i kosztow,czyli jest calkiem nieoplacalne.
masz mr 91,czyli waski,to musial bys;
- zmienic przednia belke z drazkami itp
-przespawac podstawe akumulatora z prawej na lewa
-zmienic linki gazu i sprzegla
-wymienic skrzynie biegow
-przydaloby sie wymienic most.tylko ze ten bedzie szeroki i sa male problemy z przykreceniem.powiedzmy ze tryby w moscie.
-zegary calkiem niepasuja do kostek i calej instalacji
-jezeli zmienisz zegary to linka predkosciomierza tez.
-cala instalacja z 1,4 musi byc przeszczepiona i nic nie pasuje do tego modelu,to jest juz za duzo roboty
-chlodnica na szersza od mr 93
-poczatkowy uklad wydechowy musi byc od poloneza 1,4 i trzeba dorobic od spodu lapy trzymajace ten wydech.
-masz gle,czyli gaznik.musisz wtedy zalozyc bak z elektryczna pompa paliwa
-jezeli zalozysz most od 1,4 to na 90% bedzie ze szczekami.czyli kombinacje z linka recznego.
zeby przelozyc silnik musisz miec kompletnego sprawnego dawce.w tym silniku jest tyle osprzetu i pierdol ze skompletowanie reszty majac silnik to nielada wyczyn.