Autor Wątek: Zatkane przewody paliwowe lub filtr  (Przeczytany 1796 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zatkane przewody paliwowe lub filtr
« dnia: Wrzesień 29, 2008, 21:27:54 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
BRAWO Warto to uwiecznić właśnie. :mrgreen:
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Zatkane przewody paliwowe lub filtr
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 29, 2008, 22:08:58 pm »

specjalista

  • Gość
Warto uwiecznić wszystkie(nie tylko moje) potyczki z Polonezem. Ja o swoich chyba napisze książkę, bo tyle nerwów ile mnie kosztuje doprowadzenie tego wozu do stanu w miarę pełnej sprawności to szkoda gadać...

Dziś na przykład, kiedy już myślałem, że moje przygody z układem paliwowym się skończyły znowu pękł mi zbiornik paliwa, który zmieniłem raptem kilka dni temu(oczywiście był nowy, ze sklepu). I znowu cały dzień spędzę pod samochodem, znowu cały dzień będzie się za mną ciągnął zapach benzyny... Że nie wspomnę o kolejnych 150 złotych, których być może nie odzyskam(nie wiadomo, czy firma uzna reklamację).

Jak tak dalej pójdzie to chyba sprzedam Polda, bo mimo, że lubię bawić się w mechanika, to nie lubię robić czegoś po 100 razy, dla mizernego efektu jakim jest możliwość jazdy na benzynie... Bo mimo wszystko ten silnik jest za słaby do tego wozu(czy to na gazie czy na benzynie), a kosztuje mnie tyle, że spokojnie mógłbym już teraz jeździć E34 2.5, na które od niedawna zachorowałem :P

Zatkane przewody paliwowe lub filtr
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 29, 2008, 22:22:01 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
zmień zbiornik na używkę w dobrym stanie.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Zatkane przewody paliwowe lub filtr
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 05, 2008, 22:08:34 pm »

specjalista

  • Gość
No i zbiornik znowu zmieniony. Tym razem szybko i sprawnie dzięki uprzejmości znajomych z profesjonalnego warsztatu, którzy udostępnili mi podnośnik i narzędzia. Zobaczymy co będzie z reklamacją poprzedniego zbiornika...