Autor Wątek: SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY  (Przeczytany 54582 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #360 dnia: Kwiecień 27, 2010, 21:42:30 pm »

Offline Dj. Illusion

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polski Fiat 125p 1980 zwany Boguś
Nie martwcie się, Rudolf to porządny chłop i bardzo dobry mechanik. Przygotowuje sobie auto do driftu i na pewno rozwiąże wszystkie problemy związane między innymi z wyważeniem auta oraz z odległością miski olejowej od ziemi. Ja w niego bardzo wierzę, bo ma umiejętności i mam nadzieję że będzie startował i wygrywał. Życzę mu tego z całego serca.
Polonez wymaga miłości! Mści się jeśli jej nie dostaje!
Był FSO 1500 85 r swap na 1.6 GLI
Był FSO Polonez Atu 96 1.4 GLI
Był Pushapek 1.4 GTI 16V

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #361 dnia: Kwiecień 28, 2010, 12:28:51 pm »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
przytej mocy w polonezie wydmuszce może dorzucić jakiś balast na tył i autko będize wywazone:-)
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #362 dnia: Kwiecień 28, 2010, 15:52:29 pm »

Offline Pablo 92

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 125
  • Płeć: Mężczyzna
  • 1.6 Turbo :-)
Cytat: "BXMaster"
Cytat: "Pablo 92"
BXMaster tak samo jak wielu teoretyzowało ze 2,5 - 2,7 z bmw bedzie do poloneza za ciezkie, dane caro z m20b27 turbo :

"więc auto obecnie wazy 967 kg i ma rozkład 55% przód i 45% tył"


Pablo, to teoretyzowanie było słuszne tylko że to konstruktor wspomnianego samochodu zainstalował silnik w innym miejscu niż fabrycznie. Tam przecież wycięto ścianę grodziową i skonstruowano nową po to żeby silnik przesunąć do tyłu. Alternatywą było podcięcie czegoś z przodu z uwagi na długość silnika R6. V6 jest krótsze, już był taki jeden co je zmieścił bez podcinania i jeździł sobie na wprost.


no kołtun pewnie drutu nie będzie robił, poczekamy zobaczymy
1.6 OHV Turbo, Garett T25, 0,6 bar

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #363 dnia: Kwiecień 28, 2010, 23:28:52 pm »

ponczak

  • Gość
Witam! Muszę powiedzieć, byście nie gasili tak BXMastera, bo ma racje - dlaczego Tery w RX7 ma większość masy z tyłu praktycznie? Silnik ma bardzo przesunięty do środka, tak samo różne inne driftowozy - nawet w Polsce. Pomysł z obciążeniem tyłu, by wyrównać masę silnika też jest nieco chybiony- kiedy większość drifterów kupuje elementy nadwozia z laminatu i innych lekkich materiałów dociążać wóz? Bezsens. Dlaczego nie driftuje się samochodami z silnikami centralnie? Bo występuje tam niechciany efekt wachadła podczas poślizgu, masa jest centralnie ale ze złej strony - zamiast przed połową samochodu to za nią(jeśli się mylę to poprawcie). Driftowóz z ciężkim przodem i lekkim tyłem będzie po prostu gorszy niż z rozkładem masy bliżej 50:50 - doskonałym przykładem mogą być wszelkiego rodzaju AE86 z małą mocą które dzięki lekkości i dobremu rozkładowi masy bardzo szybko się przełamują z jednej strony w drugą w poślizgu. Myślę jednak, że Kołtun ogarnął to wszystko, bo zna się chłop na rzeczy, opadła mi szczena jak przeczytałem, że wrzucił V6 z opla do driftoloneza  :shock: Nic tylko życzyć powodzenia i czekać na jakieś filmy z jego udziałem  :wink:

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #364 dnia: Kwiecień 30, 2010, 11:47:12 am »

Offline sova

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 667
  • Płeć: Mężczyzna
  • wychowany na tylnym napędzie
    • PN Coupe--> home made
nja nie pisze o wrzucaniu szyn do bagaznika, ale jak przód będzie za ciężki to może na tył w miejsce zapasu dac zbiornik, akumulator z tyłu, gaśnice i inne wymagane cieżary jak najdalej z tyłu.
do tego lekka maska z przodu, z tyłu bez zmian i idzie to wyrównać
FSO Motoklub Polska---> www.fsomoto.xip.pl
Mercedes C180 Esprit kombi
Historia mojego PN 1,4 Coupe zaczyna się tu ->www.fsomoto.xip.pl/forum/viewtopic.php?t=1143&postdays=0&postorder=asc&start=360

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #365 dnia: Kwiecień 30, 2010, 13:54:30 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
przy fordzie i klatce ciezko jest wyrównać :P a co dopiero przy takim klocu. ja u siebie wrzuciłem wszystkie klamoty do środka bo niestety wydmuszką nie dawało się jezdzić. kompletnie zero trakcji dla tyłka. i brak szpery dawał się we znaki przy starcie uniemożliwiając praktycznie jazdę w deszczu.  a teraz mam mały woreczek na samiutkim tyle przy klapie i pięknie mozna tyłkiem machać :D

no ale ja mam inną wagę niż Kołtun :P więc i inaczej trzeba auto rozważać

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #366 dnia: Kwiecień 30, 2010, 21:43:06 pm »

ponczak

  • Gość
sova - takie przeniesienie masy to co innego, tez popularna sprawa :) Pozostaje czekać na to co Kołtun wymodził, a będzie grubo, szanuje upalanie polonezem w ten sposób, nadal to najtańsza opcja na RWD i lepiej nawet zajezdzic poloneza driftujac nim jak Koltun lub uczac sie, albo latajac w KJS, niz dajmy na to - upalac gdzies laka tylko po to zeby "zajezdzic trupa" - pelno takich filmow na youtube...
No i poldek to takie troszke nasze ae86... niby niedoceniony, ale zawsze jego kierowca bedzie mial oklaski u kibicow za sam fakt, ze jedzie slabym wozem  :D

SPŁONĄŁ DRIFTOLONEZ RUDEGO->DRIFTOBOREK NARODZONY
« Odpowiedź #367 dnia: Maj 02, 2010, 23:35:21 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no to wam powiem,ze tego driftoborka mozecie sie nie doczekac, bo projekt wisi.

VAN a ty pokaz ze masz jaja i spawaj dyfer