Autor Wątek: Problem z zawieszeniem  (Przeczytany 3215 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Problem z zawieszeniem
« dnia: Listopad 08, 2008, 19:56:09 pm »

mateuszOBR

  • Gość
Moze ktos wie jak temu zaradzic ??


Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 08, 2008, 23:37:41 pm »

Offline OZi1845

  • MG
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1171
  • Płeć: Mężczyzna
    • Volvo S80 2.4 20V :P
Dala matka kase na lekarza to poszedl i kupil poloneza  :?
Był: Polonez Caro Plus 1.4GTi [109KM]
Było: BMW 318TDS Touring
Jest: Volvo i DL650

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2008, 00:04:13 am »

mateuszOBR

  • Gość
haha bardzo smieszne

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2008, 00:15:00 am »

iwan

  • Gość
Buda pracuje?

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 09, 2008, 00:24:31 am »

mateuszOBR

  • Gość
zależny jak ?? rok 95 " od spodu zdrowy i nic nie pęka

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 09, 2008, 00:32:14 am »

iwan

  • Gość
Kolega kiedys zmienial resory i jak podpial most zauwazylem ze z 1 strony tylnie kolo bardziej wystawalo, a z drugiej sie chowalo pod nadkole. Tak jakby go zle zamocowal i caly sie przesunal.

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 09, 2008, 00:44:54 am »

mateuszOBR

  • Gość
a wrócił do swego poprzedniego stanu ??

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 09, 2008, 21:49:45 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Najpierw zanim zaczniesz ustawiac zbierznosc to napraw zawieszenie tzn wymien wszystkie elementy metalowo gumowe(wachacze, resory, drazki) oraz sworznie i koncówki drazków, jezeli masz mocno obnizone auto to moze byc problem z ustawieniem wszystkiego- jak juz ustawia to najczesciej w minusie.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 10, 2008, 18:40:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
zalezy jak to bylo mierzone
mozliwe ,ze po zrobieniu przodu ,czyli na poczatek ustawienie drazkow reakcyjnych , rozwniez tyl wroci do normy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Problem z zawieszeniem
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 11, 2008, 20:32:58 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2230
8mm spokojnie na drążkach przestawisz .
a co do tyłu to możesz sobie dac luzu bo 3 mm to tyle co nic . wystarczy że delikatnie usiadl któryś resor i automatycznie to koło jest bardziej z tyłu .