Autor Wątek: 2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku  (Przeczytany 2392 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« dnia: Listopad 09, 2008, 09:08:48 am »

Michael

  • Gość
Witam mam taki problem mialem stara pompe paliwa w swoim dohc chyba od fiata 125p i po dwoch trzech dniach stania nie odpalanym nie bylo opcji zeby zaciagnal benzyne z baku.Teraz pompa zostala wymieniona i jest podobny problem auto postoi 3-4 dni nie odpalane i nie odpali z baku,ale ze mam paten zeby sprawdzic czy pompa nie jest trzasnieta to wypinam przewod paliwowy i wkladam go do karnistra po paru kreceniach zaciaga benzyne z karnistra.Odpala chodzi rowno itd potem wpinam z powrotem przewody paliwowe zakrece i od razu bierze paliwo z baku i juz po tem przy 10 a nawet 15 odpaleniu nie ma problemu od razu bierze z baku paliwo.Pompa jest tylko na takiej kartonowej czy jak to nazwac podkladce nowa kupiona ze sklepu co moze byc przyczyna takiego dziwnego obiawu ?? pozdrawiam Michal.Dzisiaj sprobuje uszczelnic ta pompe wzgledem bloku kupilem uszczelniacz wysokotemeraturowy moze to cos pomoze.A wy co myslicie co powinienem jeszcze sprawdzic ?? pozdrawiam

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 09, 2008, 12:37:23 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
A filtr paliwa jak się ma, o ile jest :?:
Ja bym pomyślało wymianie przewodów paliwowych między pompą, a bakiem.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 09, 2008, 16:39:19 pm »

Offline ujban88

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 262
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p
możnaby je przedmuchać sprężonym powietrzem a dopiero potem pomyśleć nad wymianą
Moc V-ki

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 09, 2008, 19:45:49 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Ja jak sprawdzałem kiedyś u mnie w dieslu to sobie sprawdziłem w taki sposób, że przed samą pompką pod przewody podłączyłem sobie rurkę przeźroczystą i obserwowałem jak auto chodziło, jak auto stało i jak ręcznie pompowałem no i jak stało to się pojawiały pęcherzyki powietrza. Wpiąłem ją później przed filtrem i już się nie pojawiały. Kupiłem nowy komplet filtr + uszczelki i podziałało. Robiłem to coprawda w dieslu, ale myślę że można to analogicznie zrobić.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 09, 2008, 23:36:54 pm »

Michael

  • Gość
Filtr paliwa jest jego stan to jest sredni ale przewody sa ok bo jak tylko auto odpali z karnistra to potem przepinam przewody paliwowe w normalny obieg i wszystko jest jak najbardziej ok.Wiec z tad moje pytanie czy jest mozliowsc nieszczelnosci pompy czy to po prostu filtr paliwa moze byc bariera nie do pokonania ?? pozdrawiam

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 10, 2008, 12:20:19 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Filtr kosztuje 20 zł więc wymieniaj i sprawdzaj. Przewody jak są popękane też mogą łapać powietrze.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 10, 2008, 13:05:10 pm »

Michael

  • Gość
No wiem wiem filtr napewno kupie juz tuz po swietach ale kurcze jakos ostatnio ta pompe obmacalem troche i wydaje mi sie ze mniedzy pompa a blokiem silnika wyczuc mozna bylo benzyne ktora tm jest moze to moje subiektywne odczucie ale wydawalo mi sie ze tam wlasnie jest mokro od benzyny czy w takim razie uszczelniacz cos da ?? a jezeli przedmuchac przewody sprezonym powietrzem  to w ktora manke te przewody te idace od zbiornika do pompy czy w odwrotnej kolejnosci ?? pozdro

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 10, 2008, 13:18:46 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3415
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
U mnie od jakiegoś czasu jest dokładnie to samo, nie ma co się pierdzielić z tą pompką mechaniczną, jest problem z membrankami, lepiej od razu zasadzić elektryczną zewn. pompę pod gaźnik, problem z pompowaniem paliwa odpada - rozruch w zimie duużo lepszy.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

2.0 dohc nie ciagnie paliwa z baku
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 10, 2008, 22:43:10 pm »

Michael

  • Gość
Pompa palwa jest takze nowa wymienilem ja poniewaz w starej byl zniszczony ten wodzik czy jak to sie zwie ale mozliwe ze wlasnie cos z nia jest nie tak sprobuje przedmuchac przewody i zmienic filtr zobaczymy czy sie cos zadzieje czy nadal bedzie kicha pozdrawiam a jak to jest z ta elektryczna pompa jak to sie instaluje w aucie pozdro

[ Dodano: 11 Lis 2008 22:10 ]
Ok przedmuchalem przewody paliwowe i tak samochod chodzil gdyz musialem troche wode w nim zagotowac i w pewnym momencie skonczylo sie paliwo no to co karnister dolalem z 2 litry i wtedy juz nie bylo mowy o tym zeby ta benzyne z baku zassal.Wiec wrocilem do starego ukladu podlaczylem karnister do pompy na krotko pochodzil troche pochodzil przelaczylem przewody.Z powrotem do baku paliwa bum odapalil wiec juz jestem glupi co to mzoe byc pomocy