Autor Wątek: Emmegas spalanie  (Przeczytany 2820 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Emmegas spalanie
« dnia: Listopad 26, 2008, 13:32:37 pm »

Kenor18

  • Gość
witam mam problem auto strasznie duzo pali mozliwe ze nawet ponad 20L. parownik filtreki po wymianie czym przykrecic gaz czy cos moze byc nie tak z autem?????

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2008, 14:01:18 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2632
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
zajedź do mnie to zajrzę. w samochodzie mam parownik elpigas.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2008, 15:36:46 pm »

iwan

  • Gość
A filtr powietrza tez wymieniales? Jak tak jedz ustawic gazownie.

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 26, 2008, 16:39:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
emmegas - swietny parownik
regulujesz srubka od strony przewodow wodnych
jak membrany stwardnialy to trzeba wymienic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 26, 2008, 17:20:27 pm »

Kenor18

  • Gość
wszystko powymieniane filtry itp "zajedź do mnie to zajrzę. w samochodzie mam parownik elpigas." a w jaki sposób mozna sie z toba skontaktować??

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 26, 2008, 17:27:51 pm »

Offline Adim

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 128
  • Płeć: Mężczyzna
    • Mazda 626 GE 1.8 1994
Napisz do niego na GG lub napisz PW.
Moje auta: FSO Polonez 1.5 SLE 1989, FSO Polonez Caro 1.6 GLE 1995, FSO Polonez Caro Plus 1.4 MPi 1997,  FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSi 2001 :)
Aktualnie: Mazda 626 GE 1.8 1994

Emmegas spalanie
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 07, 2008, 14:32:15 pm »

Kenor18

  • Gość
a za co odpowiada ta rurka idaca od parownika do wtrysku na srodku jest sruba ze sprżynom??

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 24, 2011, 19:38:39 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Odkopię trupa z szafy :)

Powiedzcie mi jak to jest ze śrubami regulacyjnymi w tym parowniku (ML94):
1. śruba przy wężach wodnych jest od czułości, jak wkręcamy to zmniejszamy czułość czy zwiększamy,
2. śruba od góry parownika, mała, blisko wyjścia z parownika do kolektora dolotowego, ostatnio musiałem ją podregulować, tzn wkręcić bo mi auto słabo jałowe trzymało. Czy wkręcając tą śrubę zwiększamy, czy zmniejszamy dawkę gazu?
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 24, 2011, 20:55:06 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
1. Zmniejszasz "czułość", tzn. wkrecając ją jakby usztywniasz sprężynę pod dzwigienką zamykającą zawór, membrana musi mieć więcej siły żeby otworzyć go (wybaczcie slownictwo, nie znam sie jak co sie nazywa tam w srodku).
2. Nie wiem bo jej nie mam:)

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 24, 2011, 21:36:24 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mala srubka od gory jest w malej ilosci egzemplarzy ,najczesciej w wersji Super (do 190KM) ,
gdy wkrecasz tą srube to zmniejszasz przekroj dyszy ,a wiec mniej gazu leci baypasem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 24, 2011, 22:19:41 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Dzięki KGB :) tzn im bardziej ją wkręcam, tym mniej gazu zużywa na biegu jałowym,

w kwestii czułości to jak ją wykręcam to ciężej wchodzi na obroty, czyli wolniej/ciężej reaguje, chyba dobrze rozumuję :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 25, 2011, 00:51:44 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to nie jest czulosc membrany ,tylko wstepne napiecie membrany , ,
pod pojeciem czulosci mozna tu rozumiec jedynie sile do poruszania membrany ,a nie silnika :D ,
jezeli odkrecasz ta srube i wchodzi ci ciezko na obroty to zwyczajnie w swiecie zalewa ci silnik ,czyli ma za bogata mieszanke
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Emmegas spalanie
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 25, 2011, 13:08:17 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Fajno, zaczyna mi się cały temat rozjaśniać.
Innymi słowy każde wkręcanie, zgodnie z zasadami działania wszelkich zaworów, powoduje zmniejszenie ilości, dzięki KGB, wreszcie jestem pewien tego  co wiem :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja