1) Termostat wody - zagrzej silnik do ok. 80 C i zobacz czy w chłodnicy jest gorąca woda (ostrożnie!) - jeśli zimna - termostat. Jeśli gorąca - inne.
2) Termostat wentylatora - uruchom silnik i po zagrzaniu zewrzyj przewody idące do termostatu w chłodnicy. Jeśli wentylator chodzi i temp silnika w normie a po podłączeniu termostatu znów źle - termostat wentylatora. Jeśli to nie to - inne.
3) Woda w oleju, olej w wodzie - uszczelka. Samo masło pod korkiem to jeszcze nie panika - mogła się woda skroplić, to się zdarza. Jak jest masło na bagnecie to już problem. Jeśli w chłodnicy bulgocze to również uszczelka.
4) Bardzo dobrze obejrzyj uszczelkę i głowicę, jeśli to nie ich wina - pęknięty blok. No i jedziesz na szrot po nowy endżin albo całym PN na wagę...

Powodzenia
