Autor Wątek: Wtrysk MPI polonez 1.6  (Przeczytany 8501 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 05, 2009, 02:31:37 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Czy kompy MPI były ZAWSZE z immo ?? Podobno na początku produkcji wyszla jakas seria bez. Czy ktoś ma jakies wiarygodne info na ten temat ? Chodzi o to ze zdjecie immo jest bardzo drogie(jakis emulator potrzebny) :|  wiec taniej wyjdzie kupic taki bez jesl itakie byly  :)

[ Dodano: 2009-02-05, 02:33 ]
Cytat: "GrzesiekBP"
tylko, czy się aparat zapłonowy zmieści
Nie zmiesci się -potrzebna głowiczka  i aparat z Fiata Argenty/132
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 11, 2009, 20:39:04 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3413
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "GrzesiekBP"

[url=http://img410.imageshack.us/img410/5775/003mx2.th.jpg]Obrazek[/URL]
mój 131 2l + dolot Croma, Tempra albo co DOHC


Na 99,5% croma 2.0 8V, możesz mi wymierzyć ten kolektor:> sam się zastanawiam nad zapodaniem takowego pod maskę ;) - tylko toczą się spoty czy wlizie czy nie wlizie - więc przydałyby się wymiary.
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 12, 2009, 21:13:00 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
GrzesiekBP,  Jak ładowanie wtrysku od tempry ma się do mojego tematu ??

Jezeli o to chodzi to



Aparat zaplonowy w przednionapędówkach jest na wyjsciu walka od strony  grodzi i jest bardzo wielki- mysle ze jak wytniesz grodż i nagrzewnice to wejdzie  :)  Inna sprawa ze woda lejaca sie na aparat i przewody WN nie bedzie sprzyjac niezawodnosci silnika po deszczu. Bajecznie dobry dostęp pomijam milczeniem
Wal trzeba skrócic okolo 8.5 cm jezeli skrzynia ma byc fiatowska. Wal MUSI być zrobiony i wywazony w odpowiednim zakladzie- inaczej bardzo szybko padaja poduszki, zaczyna wyć skrzynia i most oraz moze peknac budowa skrzyni
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 12, 2009, 23:57:29 pm »

GrzesiekBP

  • Gość
Technicznie wstawianie kolektora i komputera z Tempry jest lepsze i prostsze niż przeróbka aluminiowego kolektora i wstawiania komputera MPi z całkiem innego silnika.

Cytuj (zaznaczone)
Aparat zaplonowy w przednionapędówkach jest na wyjsciu walka od strony grodzi i jest bardzo wielki

Kwestia znalezienia pokrywy rorządu z takowym wałem i aparatem zapłonowym jakie znajdują się na rysunku graniczy z cudem, a aparat zapłonowy w seryjnym miejscu niestety koliduje z kolektorem dolotowym na wysokości palca rozdzielacza.

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 13, 2009, 00:02:17 am »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "GrzesiekBP"
echnicznie wstawianie kolektora i komputera z Tempry jest lepsze i prostsze niż przeróbka aluminiowego kolektora i wstawiania komputera MPi z całkiem innego silnika.
Nie zupelnie  :)  Wstawilem juz abimexa do dohc i boscha tez. Obecnie bede MPI montowal do dohc z Boschem(kola pasowe są takie same i czujnik PWK tez !) wiec cała robota jest juz w wiekszosci zrobiona  :mrgreen: . Pozostaje jedynie przespawanie dolotu i podpiecie elektryki co jest dla mnie najmniejszym problemem. Plus jest taki ze jest zero problemu z czesciami i brak przeplywki co jest glównym argumentem dla własciciela u którego wykonuje ta modyfikacje przemawiajacym za tym rozwiązaniem. Kolejnym jest wlasnie zdobycie aparatu/walka/głowiczki do montażu rozdzielacza w glowicy A po za tym chce pokazać ze się da  :P
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Wtrysk MPI polonez 1.6
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 13, 2009, 00:12:53 am »

GrzesiekBP

  • Gość
W MPi Multeca nie jest takowy rozdzielacz potrzebny, gdyż posiada cewkę dwubiegunową, a tam rozdzielacz nie jest potrzebny

[ Dodano: Czw 08 Paź, 2009 ]
Ostatnio wypatrzyłem Lancię Dedrę z silnikiem DOHC 8V, na Weberze IAW, na zapłonie bezrozdzielaczowym, który różni się od standardowego wtrysku IAW komputerem, przepustnicą, usytuowaniem CPWK i być może wtryskiwaczami.
Różnica palega na tym, że std. IAW podaje benzynę sekwencyjnie, a ten z Dedry, leje ze wszystkich wtryskiwaczy naraz :mrgreen:
Takowy zamierzam nabyć, tylko te klocki to parę ładnych $$, a jeśli mi to nie zagra :?