Pierwsza opcja tzn wykorzystanie kolektora argenty z listwa GSi odpada - inne odleglosci wtryskiwaczy- w MPI sa nad kanalem ssacym a w fiacie dwa po lewej stronie 2 kanałów a 2 po prawej. Dobra wiadomość to taka ze odległość kanałów ssących jest identyczna w ohv i dohc co umozliwia w miarę bezproblemowe przespawanie kolektorów. Wiec są trzy opcje na dzien dzisiejszy :
1) Przespawać kolektor od MPI pod głowice dohc i ewentualnie skorygowac jego wysokosść pochylenie itd w stosunku do głowicy dohc fiata
2)Przespawać sam zespól przepustnicy i puścić to na fiatowskich wtryskach i regulatorze paliwa. Tyle ze nie wiem co na to elektronika- rezystancja wtrysków rózni się o okolo 3 ohmy :?
3) Przeciąc i przedłuzyć liste paliwowa pomiedzy 2 a 3 garem aby pasowala pod orginalny kolektor tyle ze nie wiem czy ten material mozna spawac
i musze jeszcze pomierzyc czy sie zmiesci w fabryczne otwory...