Autor Wątek: podłaczenie modułu APE -05M do cewki wysokiego napiecia .  (Przeczytany 1884 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

podłaczenie modułu APE -05M do cewki wysokiego napiecia .
« dnia: Grudzień 22, 2008, 23:28:20 pm »

markus15021959

  • Gość
Odłaczyłem kabelki modułu APE05 od cewki wysokiego napiecia z zacisku "B" czyli +  /numer na zacisku cewki 16 /, nie pamietam jakie kolory i gdzie maja isc . Nie wiem czy dobrze podlaczyłem :
1) na "B" na cewce czyli zacisk "16" idzie  +12V ze stacyjki - kolor ciemno niebieski .
2) na "D" na cewce czyli zacisk "1" kabelek od obrotomierza biało-brazowy oraz brazowy na zacisk modułu konektor ustawiony pionowo, drugi konektor z modułu ustawiony poziomo koloru jasno niebieski idzie na +12V zacisk "B" cewki WN. Czarny kabelek o konektorze ustawionym pionowo idzie na mase na radiator modułu. Dodatkowo jeszcze mam zasilanie elektrozaworu gazu podłaczone na +12V czyli "B" na cewce WN .
Prosze o ewentualne potwierdzenie lub korekte. sprawdzałem na stronie 214 schemat instalacji u Morawskiego ale sa rozbieznosci w opisie kolorow i wyprowadzen ze strona 235 rys. 7.11 w tejze ksiazce , nie wiem w koncu co jest prawidłowe i jak podalaczyc. Prosze o pomoc za ktora z gory dziekuje.

podłaczenie modułu APE -05M do cewki wysokiego napiecia .
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 23, 2008, 09:48:23 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
rodzaj silnika?
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

...mariusz1926 :pytasz o rodzaj silnika
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 24, 2008, 01:12:26 am »

markus15021959

  • Gość
Polonez Caro 1,6 GLE 1994rok / Gaznik/

podłaczenie modułu APE -05M do cewki wysokiego napiecia .
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2008, 11:22:10 am »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2291
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
spod zacisku H i G  na module elektronicznym  idą  2 przewody na rozdzielacz zapłonu.
z zacisku B idzie  przewód niebieski na  cewkę zapłonową pod zacisk  na cewce na której jest już podpięty przewód brązowo czarny

 z zacisku C idcie przewód brązowy  na drugi zacisk cewki zapłonowej pod zacisk gdzie juz podpiety jest przewód niebieski który  leci na złącze a potem do  tablicy zegarów

 i czarny z modułu  leci na mase i to tyle
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem