szakal_wawa, jak masz deske z plusa, nagrzewnicę i belkę + wiązkę to wszystko jest plug & play. najwięcej roboty jest z spasowaniem belki. musi być w dobrym miejscu przyspawana, poza tym wycięcie starej też nie jest łatwe, bo blacha z którą jest ona zgrzana jest cienka i można ją raz dwa przeciąc. co do spawania to najlepiej migiem, wiadomo, ale zwykła spawarką też się da. do tego jeszcze trzeba wyciąć ten metalowy daszek co jest pod deską i przyspawać (wystarczy nawet przynitować) mocowania deski plusowej do naszego auta. samo przełożenie nagrzewnicy to nei problem bo pasuje w te same otwory co stara, a przykręcasz ją do belki plusowej. Co do wiązki, to tak jak już pisałem, musisz tylko zmienić kostki łączące główną wiązkę z wiązką z tyłu (kable są oznaczone tymi samymi kolorami. wiązka plusowa ma 1 albo 2 kable więcej, teraz nie pamiętam, ale nie są one potrzebne). Podpięcie silnika roverovego to też nie problem. To co leci z wiązki głównej pod maskę to wszystko to samo. jest tylko dodatkowy kabel na drugi wentylator i drugi czujnik w chłodnicy. Jakby co mam jakieś zdjęcia jak ta robota u mnie wyglądała. nie mam niestety żadnych schematów. kierowałem się głównym schematem plusowskim i schematem z mr93 z katalizatorem. schematy plusowskie też moge Ci podesłać