Autor Wątek: Nowa instalacja w starej budzie.  (Przeczytany 2166 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nowa instalacja w starej budzie.
« dnia: Styczeń 05, 2009, 18:38:23 pm »

Fistasz

  • Gość
Jakie sa róznice pomiedzy instalacją elektryczną w ATU a Caro, chodzi o "niePlusy". Wim naprzykładk ze w atu nie ma wyjscia na spryskiwacz i wycieraczke tylnej szyby. Co jeszcze jest inne?

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2009, 18:42:04 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
3 światło stop.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2009, 18:59:43 pm »

Fistasz

  • Gość
i nic wiecej? Bo nie chce miec po wsadzeniu jakis problemów.
Mam troche problem z odczytaniem schematów elektrycznych. Wiekszosc rzeczy dało rade zidentyfikowac. Przy okazji okazało sie ze wiazka ta jest od atu. Jednak mam problem z takimi elementami jak: złacza wewnetrzne wiazki, co to wogóle jest?

zmieniłem temat bo mam jeszcze kilka pytan w tej kwesti. Np. jek przemodzic swiatła drogowe i mijania. Jak wiadomo w borewiczu sa dwie lampy a pozniej jest zespolona. Ja mam dwie wtyczki, osobna do mijania i osobna do drogowych. I teraz jak tu z jednej zrobic dwie?

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 06, 2009, 00:12:47 am »

knrdlvn

  • Gość
Jeśli dobrze pamiętam to w Borku jest tak że na mijania świecą się dwie lampy a na drogowych wszystkie cztery, przy czym reflektory obsługujące mijania mają żarówki dwuwłóknowe?   Jak tak to z samym połączeniem elektrycznym nie ma problemu: do reflektora z żarówką dwuwłóknową obsługującą mijania/drogowe podłączasz normalnie odpowiednią wtyczkę tak jak to było w Atu, następnie patrzysz którym kablem leci prąd na włókno świateł drogowych i od niego bierzesz prąd na reflektory drogowe (no i oczywiście mase). Problem tylko powstaje taki że te dwa dodatkowe Borewiczowe reflektory drogowe to jest dodatkowe obciążenie i nie wiem w tej chwili czy nie powinno się dać dla nich osobny przekaźnik? Ale to też nie sprawi najmniejszego kłopotu.

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2009, 02:33:19 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
nie wiem jak w polonezie, ale w kancie wewnętrze relfektory są poprostu równolegle podpięte podwójnym konektorem do przewodu zasilającego światła długie w zewnętrznych. nawet na schemacie jest to tak narysowane, więc nie jest to rzeźba szalonego elektryka.

Fistasz, weź czasami książkę, albo schemat do ręki, a później wpadaj na forum z takimi pytaniami :P
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 06, 2009, 07:52:16 am »

Fistasz

  • Gość
maciejowski, schematy dłubie juz drugi dzien zrzedu. Tylko do borka mam taki na którm mało co widac, dlatego pytam. Poza tym te schematy potrafia odbiegac daleko od rzeczywistosci.

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 06, 2009, 08:04:42 am »

strażak

  • Gość
ja na twoim miesjscu bym roscioł kostke od zespolonej lampy zobaczył ktory przewod daje swiatła drogowe i ten pociagnoł do tej lampy od drogowych

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 06, 2009, 08:23:02 am »

Fistasz

  • Gość
tak postapie, zobaczymy efekty.
 Jeszcze dla upewnienia jakiego koloru sa kable do czujników zurzycia klocków? Bo mam dwie wtyczki z czarnym i niebiesko-czarnym kablem, ale nei jestem pewien czy one sa własnie od tych czujników, chociaz do niczego innego raczej nei pasuja.

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 07, 2009, 00:22:00 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2985
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Fistasz, schemat schematem, w dwóch autach tak mam.

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=200700&c=260&f=12
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 01, 2009, 10:37:07 am »

Fistasz

  • Gość
Dobra po podłączeniu wyszystkiego wyszły kolejne problemy. Wiekszosc zeczy działa jak nalezy ale po podlaczeniu akumulatora mruga kontrolka swiateł awaryjnych, same sweiatła nie swieca w tym momencie. A i wentylator nagrzewnicy nie działa, chociaz bez tego narazie sie obede. Tylko jak wyaczyc ta cholerna kontrolke bo to stuknie mnie wykonczy nerwowo.
A i jeszcze jaki przelacznik do nadmuchu mam zastosowac? Zwykły czy ten z wbudowanym regulatorem?

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 01, 2009, 14:58:01 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Fistasz, awaryjne świecą jak nie podłaczysz klawisza od awaryjnych. wczoraj sprawdzałem swoją instalację czy jeszcze jest sprawna i po podłączeniu stacyjki i licznika i po podpięciu akumulatora włączały mi się awaryjne. jak podpiąłem klawisz awaryjne przestały działać

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 01, 2009, 15:00:08 pm »

Fistasz

  • Gość
no to dobrze, Narazie wyjałem zarówke od kontroli i przesrtało mrugac. W tym tygodniu załoze przełaczniki.
i ponawiam: jaki przelacznik do nadmuchu mam zastosowac? Zwykły czy ten z wbudowanym regulatorem?

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 01, 2009, 18:59:20 pm »

Offline Seba OBR

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 501
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro (L-205) 1.8 16V
    • OBR Garages
Fistasz, kwestia jest tego czy to podchodzi. jeśli tak, a masz nową wiązkę to wsadzaj z wbudowanym

Nowa instalacja w starej budzie.
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 02, 2009, 00:27:11 am »

gucio

  • Gość
jeśli chodzi o te światła to u mnie w poldku z 90r drogowe były na jednym przekaźniku ale wewnętrzne miały inny bezpiecznik niż zewnętrzne