Autor Wątek: Rover - swap na 2.0 serii T  (Przeczytany 11031 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 13, 2009, 19:40:12 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "mexyk"
(...) co chu.... wiedza a sie udzielaja(...)


zobaczymy kto tu uj wie  :twisted:  :twisted:
to ja, byly Marcin#839

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 13, 2009, 19:45:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2874
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "-Marcin-"
zobaczymy kto tu uj wie  

dokladnie. ja jeden SWAP mam juz za soba i powiem ze latwo nie bylo
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 13, 2009, 20:55:04 pm »

200sx

  • Gość
dziwisz się ze tak do Ciebie podchodzimy? zwróć uwage na swoj rodzaj pisowni oraz ortografie która bardzo wiele mowi o osobie piszącej - w Twoim przypadku JA odnosze wrazenie 18latka myslacego o swapie zespołu napędowego z bmw chcącego się zamknąć w kwocie 500zł - takie odnosze wrazenie,bez urazy.

po drugie - ktos chcący zrobic swapa na cos tak nietypowego WIE czego chce,nie pyta sie ludzi co jest lepsze itd, conajwyzej biega,mierzy, i mooooże szuka na forach internetowych przydatnych informacji albo pyta podczas wystąpienia problemu.

po trzecie - wszyscy doradzaja Ci łatwiejszą opcje na początek jaką jest włożenie rovera,ale oczywiscie nikogo nie słuchasz i udajesz ze wiesz lepiej,a ja z tego co wyczytałem bo rovera nigdy nie było mi dane ruszać, widze ze i tego by Ci sie odechciało w połowie...

...uja wiemy? - na forum jest wiele osob majacych za soba swap z OHV na rovera, z rovera na rovera 1.8, z ohv na ohc, ohv na dohc , ale Ty ich poprostu słuchać nie chcesz...

ja osobiscie rozpoczynam na wakacje projekt M62 w E30 i podchodze troszke inaczej niz Ty do sprawy, nie pytam, poprostu to zrobie, chyba ze napotkam problem niedoobejścia (chociaz takich tak naprawde nie ma nigdy,wszystko da się zrobić ,jedynym ograniczeniem jest kieszeń i wyobraźnia wykonawcy :) )

[ Dodano: 13 Sty 2009 20:58 ]
mam prośbe,jesli tylko rozpoczniesz swap na wiosne, załóż tu temat, i rób fotorelacje z postępów prac, jak zobacze M52 odpalone w polonezie ktore bedzie jezdzic to zwracam honor  :)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 13, 2009, 21:02:01 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
200sx, nie sposób się nie zgodzić :) most wytrzyma wszystkie katy i nie wiadomo jaki silnik do momentu az zestawisz auto na koła wtedy czar (i tryby) pryśnie
co do tego co się da włożyc to i V8 wsadzi warunkiem jest gigantyczna wiedza i umiejętności oraz wywrotka szmalu

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 13, 2009, 21:12:25 pm »

ZIELEK

  • Gość
Witam.
Widze ze goraco sie tu  zrobiło.
Ja tez  jestem w trakcie swapa do swojego polunka, ale za nim sie za niego wzialem to chyba z miesiac  spac nie mogłem tylko planowalem, mierzyłem, liczyłem...
Nie chce tu nikogo urazic zle chłopaki jak chcecie sie lapac za swapa do polunka i bedzie to nie seryjny silnik to niestety podstawy fizyki, mechaniki, konieczne :D
Ja w swoim oparłem bude na ramie, a silnik tylko albo az 1,8 M40 bmw skrzynia tez bmw, wal tez od  poczciwego bmw, nie wspominajac o pompie hamulcowej i serwie od bmw ehhh:P
Wzmocnien jest tyle ze za duzo by opisywac, a i tak jak bylem z buda na geomertii to  podczas  naciagania caly pływal dosłownie w porownaniu do innych samochodow klasy BMW:P ale  w porownaniu do serii to mam czolg:D
Upchnac silnik tak aby wlazł to prawie kazdy mozna :)
A zachowanie wywazenia fury:P a wlasciwosci jezdne :P
Licze ze na wiosne skoncze i trzeba sobie  pojezdzic jak bog przykazał;D
A do tego całego stosowania czesci z BMW to nie to ze lubie te samochody heheh
poprostu niemiecka mysl technologoczna i prostota wykonania  jest zajebista.:D

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 13, 2009, 22:37:04 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Jest artykuł mojego autorstwa ktory pokazuje jakie silniki mozna zamontowac, i co mozna spróbować wsadzic. Podstawowym ograniczeniem FSO jezeli chodzi o swapy jest po prostu brak miejsca w komorze silnika oraz mocnego mostu który da się zaadaptować.
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 13, 2009, 22:50:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13864
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "200sx"

ja osobiscie rozpoczynam na wakacje projekt M62 w E30 i

to JA rozpoczynam M73 w Polonezie  :P
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 13, 2009, 23:01:02 pm »

200sx

  • Gość
w przeciwienstwie do Ciebie ja juz rozpoczołem zbieranie gratów i funduszy.

jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30  :) ...

[ Dodano: 13 Sty 2009 23:02 ]
po to miedzy innymi zmienilem auto na e30... zawsze marzyłem o V8

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 13, 2009, 23:19:14 pm »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3414
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Cytat: "ZIELEK"
Witam.
Widze ze goraco sie tu  zrobiło.
Ja tez  jestem w trakcie swapa do swojego polunka, ale za nim sie za niego wzialem to chyba z miesiac  spac nie mogłem tylko planowalem, mierzyłem, liczyłem...
Nie chce tu nikogo urazic zle chłopaki jak chcecie sie lapac za swapa do polunka i bedzie to nie seryjny silnik to niestety podstawy fizyki, mechaniki, konieczne :D
Ja w swoim oparłem bude na ramie, a silnik tylko albo az 1,8 M40 bmw skrzynia tez bmw, wal tez od  poczciwego bmw, nie wspominajac o pompie hamulcowej i serwie od bmw ehhh:P
Wzmocnien jest tyle ze za duzo by opisywac, a i tak jak bylem z buda na geomertii to  podczas  naciagania caly pływal dosłownie w porownaniu do innych samochodow klasy BMW:P ale  w porownaniu do serii to mam czolg:D
Upchnac silnik tak aby wlazł to prawie kazdy mozna :)
A zachowanie wywazenia fury:P a wlasciwosci jezdne :P
Licze ze na wiosne skoncze i trzeba sobie  pojezdzic jak bog przykazał;D
A do tego całego stosowania czesci z BMW to nie to ze lubie te samochody heheh
poprostu niemiecka mysl technologoczna i prostota wykonania  jest cenzura.:D


Witamy na forum, ciekawe rzeczy piszesz, jestem ze stolicy - mógłbym podjechać w wolnej chwili do Ciebie i obglądnąć to cudo  :?:
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 13, 2009, 23:43:34 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
ZIELEK, a potem się obudziłeś.
wrzuć fotki bo coś mi się nie chce w to wierzyć. :|
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #30 dnia: Styczeń 13, 2009, 23:50:39 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13864
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "200sx"
jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30  :) ...

a JA widzialem tylko M30 w E30 ,ktore sie ledwo miesci
hamman ledwo wcisnal M62 do Z3 ,ktora ma komore E36 ,ale jak wlozysz ten silnik do e30 to tylko respekt dla Ciebie - probowac mozna ,wkoncu do Poloneza wcisnieto V6

[ Dodano: 2009-01-13, 23:52 ]
maciejowski,
kolega ZIELEK musi miec cos na rzeczy ,bo kupilem od niego skrzynie po OHVce - wiec zostal bez skrzyni ,co go pewnie zmobilizowalo  :wink:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #31 dnia: Styczeń 14, 2009, 00:16:37 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
ZIELEK, a co z mostem? Pomijam wytrzymałość, ale czy przełożenie nie jest za duże ?
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #32 dnia: Styczeń 14, 2009, 08:06:18 am »

200sx

  • Gość
Cytat: "KGB"
Cytat: "200sx"
jak narazie nie widziałem M50 jezdzacego w polonezie wiec czekam na efekty M73,
M60 jest w brud w E30  :) ...

a JA widzialem tylko M30 w E30 ,ktore sie ledwo miesci
hamman ledwo wcisnal M62 do Z3 ,ktora ma komore E36 ,ale jak wlozysz ten silnik do e30 to tylko respekt dla Ciebie - probowac mozna ,wkoncu do Poloneza wcisnieto V6 7

poszło na priv bo nie bede tu robił OT, jednym słowem nie wiesz co mowisz,moze na polonezach sie znasz ale o E30 nie masz pojęcia  :)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #33 dnia: Styczeń 14, 2009, 20:16:25 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "maciejowski"
ZIELEK, a potem się obudziłeś.
wrzuć fotki bo coś mi się nie chce w to wierzyć. :|


kurde, widzialem dzis 1.8 bmw ma zywo i ten silnik jest... szeroki. i ogolnie duzyy.  chyba nawet szerszy od r6 (w 1.8 glpwica jest pod katem, jakby to byla polowa V). troche trudno uwierzyc, ze wlazl by do polda (na szerokosc).
to ja, byly Marcin#839

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #34 dnia: Styczeń 14, 2009, 22:47:57 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytat: "KGB"
glownym problemem jest miska olejowa ,ktora trzebaby odwrocic - podobno w e34 518i M40 ma juz odwrocona miske
Chyba w coupe jest odwrotna miska tzn ze spływem z przodu. Inny problem to taki ze skrzynia nie ma napędu predkosciomierza a sprzeglo jest hydrauliczne wiec trzeba skolowac pedaly od fiata klasyka
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 15, 2009, 00:01:18 am »

ZIELEK

  • Gość
OKOLICE WAWY.
Piastow.
Fura jest w trakcie  prac :)
Obecnie szykuje ja pod lakier, ale motor siedzi skrzynia siedzi i wszystko co potrzebne do odpalenia.
Jesli ktos jest ciekaw  to zapraszam. Codziennie po pracy siedze i dłubie w garazu:P od 18  heheh. jutro bede spinał wydech aby troszke ciszej było heheh

[ Dodano: 15 Sty 2009 00:12 ]
Jesli chodzi o miske olejowa to problem rozwiazałem prosciej  niz inni pisali :P
poprostu do poczciwego silnika 1.8i M40  przykrecilem miske od 1.8is
i problem zgłowy wszystko pasuje:D
Silnik jest duzy ale  nie za duzy hehhe misci sie na mm ale sie miesci
Za czesto nie siedze na na forum jesli ktos nie wierzy ze sie udalo go wsadzic to  na youtube "wpiszcie 1.8i polonez." tam mnie znajdziecie jak odpalalem poraz pierwszy.
A jesli chodzi o most to od argenty 2.0 czeka juz w garazu.

[ Dodano: 15 Sty 2009 00:27 ]
Co nie pasuje;P
-drazki kierownicze;)
-mocowania poduch:)
-belka spinajaca wahacze:)
- kawalek nadkola przy kolektorze wydechowym;)
-poduchy skrzyni;)
-Tunel:)
 no i tam takie drobiazgi ;)

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 15, 2009, 01:05:24 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13864
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
przerobic docisk hydrauliczny na linke to nie problem - tylko skok niewiadomy ,ale to kwestia przyzwyczajenia
gorzej z predkosciomierzem - zrobic jest latwo ,ale licznik sie zeszpeci
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 15, 2009, 17:10:08 pm »

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 15, 2009, 19:01:25 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Zielek, czy to troche nie przesada wstawiac takie profile? Nie wystarczylo by tylko wymienic skorodowane elementy i obspawac bude w miejscach zgrzewania?
to ja, byly Marcin#839

Rover - swap na 2.0 serii T
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 15, 2009, 19:08:19 pm »

ZIELEK

  • Gość
moja przygode zaczynam od 1.8.
W planach mam tez inne silniki ;D  bo  bardzo mozliwe ze za jakies dwa lata bede wstawiał VR6 2.8l.
silnik juz mam  obmacany z kazdej strony. Osobiscie go wyrywalem z fury jednej i wkladalem do drugiej, jedynym problemem jest  obecnie skrzynia biegow ale mam juz plan;P a wiem co ta mala perełka potrafi ;D

[ Dodano: 15 Sty 2009 19:09 ]
moja przygode zaczynam od 1.8.
W planach mam tez inne silniki ;D  bo  bardzo mozliwe ze za jakies dwa lata bede wstawiał VR6 2.8l.
silnik juz mam  obmacany z kazdej strony. Osobiscie go wyrywalem z fury jednej i wkladalem do drugiej, jedynym problemem jest  obecnie skrzynia biegow ale mam juz plan;P a wiem co ta mala perełka potrafi ;D ...

[ Dodano: 15 Sty 2009 19:09 ]
ooooo dubel :D