Rodzinny Polonez należy do mnie.
Wtryski tak jak zostało tu powiedziane są z dedry 2.0 8V. Silnik lepiej wkręcał się na kole zamachowym z 1.6 ale co z tego skoro sprzęgło przy każdej zmianie biegów się ślizgało. Teraz jest założone koło z tipo 1.8 i ono jest dość ciężkie ale będzie okazja podziałać z nim.
Jak będzie chwila to spróbujemy pobawić się fazowaniem wałków, może będzie lepiej się wkręcał, najlepiej tak szybko jak powyżej 4-4,5krpm. Kolektor wydechowy też nie pomaga w szybkim wkręcaniu.
Zwalniacze działają i wyszły wyszły całkiem fajnie tak jak Serocki powiedział, zawieszenie trzeba naprawić i poprawić.
Pocięte podszybie ukrywa filtr przeciwpyłkowy i zwiększa dostęp do silnika, o to jeszcze nikt nie pytał. Wyjąca od piątku pompa wody 1,5 kkm była nowa ale jak widać nie chce ze mną dalej współpracować.