Autor Wątek: Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą  (Przeczytany 13100 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 02, 2009, 14:05:09 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
Cytat: "G.T."
Cytat: "turbonez"
śmieszą mnie twoje autorytatywne wypowiedzi , nie znasz mnei nie wiesz czy latałem bokami , nie wiesz co mam zrobione w samochodzie . Ogólnie jak nie masz nic konkretnego do dodania to poco pisać ?


bo gdybys cos robił to nie zadawalbys takich banalnie glupich pytan czlowieku.

to jest cos w stylu widziala swinia niebo i mysli,ze jest chmurą



:lol:  jak dla mne to ze kiera wraca do łapki jest oczywiste na tyle ze uznalem ze nie ma co o tym wspominać . Każdy kto kiedykolwiek próbował ustawić auto bokiem musiał zaobserwować to zjawisko (pomijam próby na sniegu) , wystarczy obejrzeć jeden onboard i też każdy zczai o co chodzi . Tak na marginesie to wracanie jest zalezne od kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy który akurat można w poldonie łatwo zwiekrzyć krecąc drążkami reakcyjnymi , dzieki temu koło przy skręceniu nabiera tak jak by dodatkowego "negatywu" i koła mają wiekrzą tenencje do ustawiania się w kierunku jazdy , fajna sprawa . Co do mojego ostatniego posta to moze mnie i troche poniosło ale na forum jest mnustwo pianobijczych tematów typu "co dzis zrobiłem ... " itp i nikomu one nie przeszkadzają . Uznałem  ze w zimowe wieczory mozna pobić piane w sposób konstruktywny  , z takiej dyskusji jest szansa ze cos wyniknie szczególnie ze na forum jest kilka osób umiejących kombinować . A mnie osobiście podejście "ja driftowałem a wy napewno nie wiec nie mozecie gadac o drifcie " troche  drażni bo nie jeden jest w polsce polonez z elektroszperą . (jeszcze co innego gdyby to pisał Rudolf)

pozdro i proponuje wyluzować :D

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 02, 2009, 14:37:16 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jestem luzny, ale moim zdaniem nie tedy droga, lepiej zaczac od czegos innego niz od razy wymiana przekladni itd. w polonezie na serio nie jest tragicznie z przekladnia, w innych autach bywa gorzej, wiec moze zamiast kombinowac w tym temacie, lepiej pomyslec nad tym co zrobic aby w polonezie ustawic wiekszy negatyw, bo to o wiele bardziej by sie przydalo nizeli zmiana przekladni.

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 02, 2009, 14:56:50 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
no i dyskusja zaczyna schodzic na odpowiednie tory , o to mi chodziło . Na negatyw jest sposób przetrenowany przez Walezego , Święty też ma to zrobione i ja jak bóg da dołącze do tego grona w przeciągu 2 tygodni. Należy wspawać na belce pod silnikiem podkładki z otworami przesuniętymi na zewnątrz w stosunku do seryjnych otworów a o ile to juz zależy jaki negatyw nam sie marzy . Jak ogarne sesje i znajde czas akurat na zrobienie tego to może dam jakieś fotki z tej przeróbki .

pozdro

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 02, 2009, 15:24:58 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
no wiem jak to u Walezego wygladalo, ale kurcze nie wiem czy to dobry pomysl, wg mnie  w poldzie istnieje mala mozliwosc regulacji :/

Rudy u siebie wywalil podkladki pod gornym wachaczem a reszte ustawial katem wyprzedzenia bodajze. trzymalo mu sie to o niebo lepiej niz u mnie, ale z tego co rozmawialismy to jeszcze nie bylo to o co mu chodzilo.

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 02, 2009, 17:02:42 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
ja chce to zrobić  tak ze sprawdze najpierw ile można nakłaść tych podkładek pod to mocownie górnego wahacza . Walezy gdzies pisał ze 3 mm przesuniecia otworu daje ~3 stopnie negatywu no i wiedzac ile moge dac podkladek pod gorne bede chciał dół przesunąć tak zebym przy maksymalnej ilości tych podkładek miał powiedzmy 1-2 stopnie negatywu i wtedy bede mógł zdejmuąc pokładki sobie testować  ile bedzie idealnie , do driftów z tego co widze po projektach to w bmw robią po 5-6 stopni negatywu , czy da sie tyle zrobić w prosty sposób w polonezie mam nadzieje ze okaże sie niebawem . Do tego mozna bawić sie drązkiem reakcyjnym i mamy możliwość ustawienia sobie prawie wszystkiego



pozdro

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 02, 2009, 23:12:46 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
ale w drifcie nie chodzi o wartosc negatywu jak kola sa ustawione na wprost, tylko trzeba tak to zrobic,zeby przy skrecie jak najwieksza powierzchnia opony miala stycznosc z nawierzchnia. w drifcie malo jedzie sie z kierownica na prosto  :mrgreen:

Zwiększenie skrętu i zmniejszenie ilości obrotów kierownicą
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 04, 2009, 18:39:50 pm »

Offline turbonez

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 356
myśle że zwiększony zakes regulacji ułatwi osiągnięcie tego . Może sposób regulacji nie jest tak wygodny jak camber plate w MCpersonie ale leprzy taki niż żaden ! . Do tego drążki reakcyjne i już naprawde jest czym kręcić  :twisted: