Autor Wątek: Laczniki stabilizatora przod  (Przeczytany 2453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Laczniki stabilizatora przod
« dnia: Luty 01, 2009, 11:18:47 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Czy laczniki stabilizatora to sa wyjmowalne?? Bo wczoraj zdemontowalem stabilizator i chcialem wyjac laczniki, ale dziura w belce przez ktora maja przejsc jest spoooro za mala. Nie ida ani w gore ani w dol. Wyjmuje je sie po wyjeciu/wybiciu dolnej tulejki w laczniku? Glupie troche to by bylo rozwiazanie...
to ja, byly Marcin#839

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2009, 11:26:22 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "-Marcin-"
dziura w belce
chyba w wahaczu ale mniejsza o to. Powinny one wyjsc bez problemu. Moga tylko trzymac gumy
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2009, 11:28:57 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
fakt, w wahaczu...
to ja, byly Marcin#839

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2009, 20:07:04 pm »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Musisz wydłubać gumy (są dwie "połówki" powciskane z obu stron, wygrzebiesz to śrubokrętem), wtedy wyjmiesz tulejkę i łącznik wyjdzie górą.

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2009, 22:29:12 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
O. nie wiedzialem, ze sa z dwoch polowek te tulejki. O to chodzilo. Dzieki.
Jednak fso/fiat troche pomyslalo.  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2009, 20:29:01 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2078
no dokładnie dwie połówki . Zazwyczaj wcześniej trzeba wybić tulejkę bo gumy "przyrastają" korozją do łączników .

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2009, 20:54:41 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "diodalodz"
. Zazwyczaj wcześniej trzeba wybić tulejkę
czy przez te gumy przechodzi tulejka :?:  :?:  ojj chyba nie
ale
Cytat: "diodalodz"
gumy "przyrastają" korozją do łączników .
z tym sie zgodze
jak ja zmienialem gumki przy lacznikach to tylko wyciagalem srube wybijalem lacznik do dolu wyjmowalem gumy i lacznik wychodzi gora jak dobrze pamietam
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 03, 2009, 09:35:36 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Cytat: "mlodyolek#1934"
Cytat: "diodalodz"
. Zazwyczaj wcześniej trzeba wybić tulejkę
czy przez te gumy przechodzi tulejka :?:  :?:  ojj chyba nie


Oj, na pewno tak.  :wink:

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 03, 2009, 14:45:23 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2863
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
to w takim razie u mnie fabryka ich nie wsadzila :roll:  bo ja bylem pierwsza osoba ktora rozbierala zawieszenie w moim poldzie
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 03, 2009, 22:47:31 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jest tulejka i laczniki sa wyjmowalne

Laczniki stabilizatora przod
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 18, 2009, 07:47:18 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wczoraj remontując zawieszenie przednie w carusku doszedłem do etapu wyjmowania gum. Jako że było późno to dałem sobie spokój. Po przeczytaniu tego tematu wychodzi że aby je wjąć pozostaje brutalna siła. A trochę jej potrzeba bo przez 14 lat i prawie 190kkm zdążyłą się już konkretnie zwulkanizować...

Nic to. Dzisiaj po pracy wrócę z nową energią i naostrzonym śrubokrętem...

A może jakiś mały palnik  :twisted: ??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.