Autor Wątek: Głowica GSI  (Przeczytany 2853 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Głowica GSI
« dnia: Luty 04, 2009, 19:43:06 pm »

adam1014

  • Gość
Witam,jestem tu nowy i nie wiem czy był juz taki temat,ale zapodam go.
Posiadam poldolota z 1997 r GLI na monowtrysku boscha i chciałbym założyć głowice i całą resztę(komp.wtryski) od GSI i nie wiem czy warto i czy pasuje.
Z góry dzięk za odpowiedź.

Głowica GSI
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 04, 2009, 20:31:34 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3828
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Oczywiście, że warto dobre GSi nie jest złe, w każdym razie pod każdym względem lepsze od boscha.

Głowica pasuje, musisz także uzbroić się w kolektory, ew. sam ssący, wiązki wnętrza i silnika, puchę filtra, komputer, immo i pompą paliwa, która ma większe ciśnienie niż w boschu (3,5bara).
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Głowica GSI
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 04, 2009, 21:17:35 pm »

adam1014

  • Gość
Jasne,ale ile to ma kosztować?

Głowica GSI
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 04, 2009, 21:23:20 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
200 zł + koszta wiązki i kompa, pompy, i reszty duperelków o których pisał Multec
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=19973
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Głowica GSI
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2009, 10:54:55 am »

Bandzior

  • Gość
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik. Szczerze nie polecam. Założyłem drugi cały i hula do dzisiaj :-)

Głowica GSI
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2009, 12:06:39 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3828
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Cytat: "Bandzior"
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik


Niby dlaczego ?
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Głowica GSI
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2009, 12:36:32 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Cytat: "Multec"
Cytat: "Bandzior"
Witam,
Ja kiedyś też robiłem takie eksperymenty tylko że na odwrót. Efekt był taki że jak założyłem cały dół od GLI (wymieniałem blok silnika) do głowicy z GSi (cała góra) to musiałem wymienić po roku cały silnik


Niby dlaczego ?


Bo pewnie założył dobrze obrobioną głowice do słabiutkiego, zużytego "dołu".

Głowica GSI
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2009, 14:48:14 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Multec,  a ile ty takich zabiegow zrobiles? ze masz takie info z pierwszej reki?


wg mnie zabawa nieoplacalna, bo w podobnych pieniadzach mozna rovera kupic

Głowica GSI
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2009, 15:13:14 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2949
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Cytat: "G.T."
bo w podobnych pieniadzach mozna rovera kupic
i pewno SWAP na rovera wyjdzie taniej jak sie znajdzie dobrego dawce za 700zl w dobrym stanie technichnym. u mnie jest plus do kupienia za 700zl bez prawa do rejestracji ale gosciu bez problemu sprzeda go na czesci w calosci wypisujac papier na to.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)