Założyłem ten temat by podzielić się spostrzeżeniami na temat gry Poldzer 0.2 oraz udostępnić coś swojego.
Chciałbym zaprezentować modyfikację mojego autorstwa do Polonezów dla GTA SA. Są to zmodyfikowane ścieżki do pliku handling które poprawiają wygląd aut i urealistyczniają prowadzenie.
Ścieżka dla Stratopoloneza. Poprawia wygląd- jest dużo niższy, taki jak powinien być jeżeli chodzi o odległość kół do nadwozia. Zwiększona skrętność kół, zmodyfikowana przyczepność i osiągi. Wóz jest teraz naprawdę szybki, cholernie nadsterowny. Właściwie cała jazda to szerokie drifty, czyli jak w oryginale. Jeżeli ktoś uzna że za łatwo się jeździ to niech w ścieżce liczbę która znajdzie się pod literą V zmieni z 38.0 na 30.0. Zmniejszy to skrętność kół i kontrolowanie auta stanie się dużo trudniejsze. Aha, zawieszenie jest ustawione wyścigowo więc uważajcie na nierówności.
1000.0 2400.0 1.4 0.0 0.2 -0.4 70 0.70 0.80 0.48 5 240.0 40.0 5.0 R P 7.0 0.52 0 38.0 1.5 0.10 0.0 0.15 -0.06 0.6 0.4 0.20 0.56 95000 40002004 C00000 1 1 0
Polonez 1.4- wprowadzona prawdziwa masa, zwiększona nieco skrętność kół, wpis antykapotażowy, poprawione przyspieszenie, obniżony ,a zarazem bardziej giętki więc w porównaniu do prawdziwego lekko zglebiony Polonez. Zbalansowałem go też trochę inaczej i teraz da się nim wyjść z poślizgu (przedtem trzeba był odpuścić gazu i założyć kontrę w momencie inicjacji uślizgu najpóźniej. Teraz nawet driftować się da.
1200.0 3000.0 1.8 0.0 -0.4 0.0 75 0.75 0.85 0.52 5 200.0 30.0 10.0 R P 7.0 0.53 0 38.0 1.3 0.12 0.0 0.28 -0.07 0.48 0.0 0.2 0.24 25000 40000000 10200008 0 1 0
Ścieżki instaluje się w ten sposób że trzeba wejść do:
Dysk>Programi Files>Rockstar Games> GTA SA> DATA> handling.cfg. Plik handling.cfg- najpierw klikamy prawym przyciskiem myszki, uruchamiamy jego właściwości i wyłączamy opcję "tylko do odczytu". Zastosuj i otwieramy plik najlepiej w Notatniku. Następnie po lewej stronie mamy nazwy aut. Szukamy nazwy auta pod które podmieniliśmy Poloneza. Np. Jeżeli PN1.4 jest wstawiony za Premiera to szukamy PREMIER, kasujemy wszystko co jest po napisie w tej samej linijce ,a następnie wklejamy w tym miejscu zmodyfikowaną ścieżkę. Oczywiście ścieżkę zmieniamy PO wgraniu auta.
Na temat Poldzer: W grze nie ma podsterowności, inicjacja nadsterowności jest prawie niemożliwa bez ręcznego ( na niektórych set upach w ogóle chyba nie możliwa). Po wpadnięciu w poślizg samochód dostaje jakiegoś przyspieszenia podczas gdy powinien zwalniać.