A mi się wydawało, że mam w dieselku regulację płytkową.
bardzo mozliwe aczkolwiek nie koniecznie. owszem w peugeocie/citroenie byly stosowane plytki.
Pietro, sprawdz stan plynu na ZIMNYM SILNIKU :!: :!: :!: jak bedzie malo, dolej plyn, odpal i nie zakrecaj korka od zbiorniczka wyrownawczego. jak plyn bedzie ci wywalalo gora i wyjmij termostat TEZ NA ZIMNYM SILNIKU :!: :!: :!: . zalej nawet woda, odpal tez na nie zakreconym korku jak plyn nie bedzie wywalany gora to to znaczy ze termostat do dupy. jak bedzie wywalac gora to uszczelka poszla w cholere. po zdjeciu glowicy dobrze jest sprawdzic plaskosc bloku silnika. w dieslu czesto gesto potrafi sie zrobic dolek miedzy cylindrem a kanalem wodnym i kompresja ucieka z tloka w kanaly wodne i tym o to sposobem plyn chlodzacy jest wywalany z ukladu. nie pytaj skad to wiem bo przez takie cos wywalilem 2 razy po 600zl na remont diesla.
[ Dodano: 21 Mar 2009 17:22 ]aa i jeszcze jedna wazna sprawa. jak jest walnieta uszczelka pod glowica w dieslu to nie zalaczaja sie wiatraki chlodnicy :!: :!: :!: