Autor Wątek: Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r  (Przeczytany 18443 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #120 dnia: Grudzień 03, 2009, 23:20:23 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Nienormalne bo masz włącznik tylnej wycieraczki z programatorem:)

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #121 dnia: Grudzień 07, 2009, 14:56:41 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1907
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Cytat: "Stingerek"
przy okazji tych przycisków zapytam:
Dlaczego u mnie ten porąbany przycisk jest na "środku" do góry mam włączenie wycieraczki a na dole "włączenie spryskiwacza" ?
TO nienormalne :D

Masz pewnie zamienione kabelki w przełączniku. U góry powinno być OFF, na środku wycieraczka ON a na sam dół (nie zostaje w tej pozycji) spryskiwacz. Zamień co trzeba i będzie ok.

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #122 dnia: Grudzień 07, 2009, 15:19:27 pm »

Offline Piotrek#1923

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 831
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 1.4_1.6_1.8
W ohvce mam : 0, ruch wycieraczki i ruch wycieraczki z spryskiwaczem.
W roverku mam: ruch wycieraczki, 0 i ruch wycieraczki z spryskiwaczem.

Tak był montowane wiązki. Zapewne jest to do obejścia zmieniajac kabelki ze soba miejscami ale nie mozna sie pomylić  :)

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #123 dnia: Grudzień 07, 2009, 15:52:04 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4130
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ważne jest co jest z tyłu. :D Inaczej mówiąc przycisk z zerem pośrodku ma z tyłu elektronikę i jak się dół naciśnie na chwilę to włącza się bieg przerywany tylnej wycieraczki.
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #124 dnia: Styczeń 20, 2010, 18:57:51 pm »

Grażyna

  • Gość
mam pytanie czy jak wymienię w borku włączniki na te podświetlane to muszę coś przerabiać w instalacji żeby te podświetlenie chodziło czy wystarczy przełożyć włączniki i świeci samo ?

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #125 dnia: Styczeń 20, 2010, 19:59:53 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Przede wszystkim musisz pociagnac instalacje do zasilania diodek, a o przerobkach kostek masz caly ten watek:)

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #126 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:04:42 pm »

Grażyna

  • Gość
a od czego przeciągnąć tą instalacje ? od włącznika świateł mijania czy od czego?

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #127 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:25:31 pm »

Chudson

  • Gość
Może być od włącznika luk którejkolwiek żaróweczki palącej się po włączeniu świateł,

Do części włączników znajdziesz plus i minus w kostkach od tych włączników ale świecić się będzie ciągle po przekręceniu stacyjki .
Przypominam ,ze włącznik dmuchawy jest podłączany inaczej !! jest elektroniczny i doprowadzić trzeba do niego + i -   i musza wyjść 2 kable do silnika. ( przed mr93 silnik sterowany był tylko plusem a masa była przykręcona do karoseri )

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #128 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:26:41 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1062
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
od czegoś co ma + po włączeniu stacyjki (wentylator, zegary)
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #129 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:35:21 pm »

Grażyna

  • Gość
kurde trochę to zawiłe i trochę nie czaje  z tą dmuchawą. ale jak będę miał już włączniki to będę czytał do dokładnie i myślał co i jak zrobić bo teraz to dla mnie czarna magia

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #130 dnia: Styczeń 20, 2010, 20:52:51 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1062
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
http://img147.imageshack.us/i/przekadakaprzecznikwya4.png/

tu masz z innego tematu moje wskazówki, z tym, że nie jestem pewny, czy się kolory dokładnie będą zgadzać.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #131 dnia: Styczeń 20, 2010, 21:21:18 pm »

Grażyna

  • Gość
o teraz rozumiem lepiej  :D dzięki  kolego Maxiu#1935

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #132 dnia: Styczeń 20, 2010, 21:25:38 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Nie jest to az takie straszne, a z dmuchawa mozna dac sobie rade nie ingerujac zbytnio w instalacje, zawsze mozna zalozyc diode do starego przycisku i zmienic sam klawisz na przepuszczajacy swiatlo. A jakbys szukal podswietlanego przycisku od programatora wycieraczki, ktorego w mr93 nie znajdziesz, to chyba w tym watku wczesniej pisalem, ze u mnie w miescie w sklepie sa takie.

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #133 dnia: Styczeń 20, 2010, 21:32:45 pm »

Grażyna

  • Gość
Cytat: "Maxiu#1935"
http://img147.imageshack.us/i/przekadakaprzecznikwya4.png/

tu masz z innego tematu moje wskazówki, z tym, że nie jestem pewny, czy się kolory dokładnie będą zgadzać.


ale to jeszcze do tego muszę ciągnąć kable do podświetlenia ?

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #134 dnia: Styczeń 20, 2010, 21:33:47 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1062
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
no pewnie, inaczej diody nie będą świecić :mrgreen:
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #135 dnia: Styczeń 20, 2010, 21:47:59 pm »

Grażyna

  • Gość
a już rozumiem ten + i - na obrazku to do żarówek  :P

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #136 dnia: Styczeń 21, 2010, 22:41:50 pm »

Chudson

  • Gość
Cytuj (zaznaczone)
Nie jest to az takie straszne, a z dmuchawa mozna dac sobie rade nie ingerujac zbytnio w instalacje, zawsze mozna zalozyc diode do starego przycisku i zmienic sam klawisz na przepuszczajacy swiatlo


nie da sie tak łatwo przełożyć części klawisza z ideogramem, jest inny z tyłu , bezstopniowy ma taki metalowy haczyk zaczepiony o potencjometr i nic sie nie zdziała. Ewentualnie  4 stopniowy z tego co pamietam to chyba ma taką blaszke w kształcie pensety chodżacą po płytce i jeden zwykły palec jak wszystkie inne przełączniki. I chyba mozna pensete zastąpić drugim palcem ( ale łatwo połamać )

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #137 dnia: Styczeń 21, 2010, 23:03:28 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
Dokladnie mialem na mysli to co napisales na koncu - odkrecic srubke mocujaca blaszke przy ideogramie od płynnego przycisku, i w jej miejsce wsadzic bolec z jakiegokolwiek innego włącznika.

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #138 dnia: Luty 01, 2010, 15:17:15 pm »

Grażyna

  • Gość
mam problem z włącznikiem awaryjnych. w borku jest o jeden kabel więcej niż jest wtyków we włączniku. co zrobić ? jak podłączyłem wszystko to nie chodzi mi prawy kierunek wogole

Przyciski podswietlane Polonez Caro 90r
« Odpowiedź #139 dnia: Luty 01, 2010, 15:54:56 pm »

dzvonec

  • Gość
Po prostu ten kabel na który zabrakło wtyku jest od prawych kierunków albo konstrukcja włącznika nie nie pozwala na załączenie obu stron kierunkowskazów. Musisz sprawdzić który kabel jest od czego mianowicie jeden powinien być od lewych kierunków, drugi od prawych, trzeci to zasilanie awaryjnych, czwarty to zasilanie kierunkowskazu lewego bądź prawego po włączeniu wajchą przy kierownicy. Czyli kiedy awaryjne są włączone to zwarte są trzy kable lewy i prawy kierunek i zasilanie awaryjnych, natomiast kiedy awaryjne są wyłączone to zwarte są dwa kable mianowicie zasilanie awaryjnych i zasilanie przełączników pod kierownicą. Jeśli się mylę to niech ktoś poprawi.