Autor Wątek: Swap - procedury rejestracyjne  (Przeczytany 5771 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap - procedury rejestracyjne
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 20, 2009, 20:21:39 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Czyli przy montazu niefabrycznych silnikow najlepiej miec znajmosci na stacji diagnostycznej, to wtedy zarejestruje sie bez problemow w urzedzie...
to ja, byly Marcin#839

Swap - procedury rejestracyjne
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 20, 2009, 20:43:36 pm »

Piotr

  • Gość
Skoro to kosztowało do 100zł to był to zwykły przegląd, więc nie daj się naciągnąć na żaden rozszerzony. Jakbym wiedział, że wystarczy zwykły też bym kazał sobie zmienić.

Ja ok miesiąc temu byłem na pierwszym przeglądzie po swapie 1,5->1,4 na przeglądzie pan zauważył ze mam inny silnik w PF spytał się tylko czy sam przekładałem. Ja mu na to ze Tak i czy będzie to jakiś większy problem. On odparł że w dzisiejszych czasach to go nic nie interesuje jaki mam silnik bo to cześć zamienna, to tak jakbym sobie włożył inne łożysko, dla niego ważne żeby był sprawny i mieścił się w normach emisji.
Sprawdził wszystko wypisał mi kartkę do wydziału komunikacji(nie zmieniając poj silnika) i tyle.
Na wszelki wypadek spytałem się w ubezpieczalni czy to jakiś problem jakbym miał inny silnik niż w dowodzie. Oni odpowiedzieli że w tym konkretnie przypadku - nie - powyżej 1300 a poniżej 1600 mają tą samą stawkę i ani dla nich ani dla mnie nie będzie to miało znaczenia. Ja w dowodzie mam 1481,00cm3 więc na pierwszy rzut oka to 1,4  :D

Swap - procedury rejestracyjne
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 20, 2009, 23:11:06 pm »

marcij

  • Gość
Cytat: "Multec"
Cytat: "Stingerek"

Polonez 1.6 czy Mazda RX7 z silnikiem 1.3 ?


1.3 Turbo... Do tego porównania mogłeś wybrać RX-8 bo nie jest turbodoładowany.


Byly tez bez turbo. Tez moca bijace kazde owczesne 1,6 czy 1,8. Turbo dopiero wyciagalo z niego maksimum osiagow.