Autor Wątek: Rover - ciepły nie zapala  (Przeczytany 2062 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - ciepły nie zapala
« dnia: Marzec 26, 2009, 22:04:50 pm »

marcij

  • Gość
Wiem , ze w FAQ sa chyba dwa takie tematy , jednak zaden nie dziala , wiec zadam to pytanie jeszcze raz.
Nie zapala gdy jest cieply. Nie pali ani na benzynie , ani na gazie , wiec raczej brak iskry. Pozatym pracuje normalnie , nie gasnie ani nic. Nic wiecej nie wiem , jutro go dotkne i zobacze cos wiecej. Pierwszy trop , to CPWK. ALe z racji bardzo fajnego dostepu , wczesniej chcialem sie dowiedziec , czy moga byc jakies inne, prostsze przyczyny , co ewentualnie wczesniej sprawdzic ?

[edit] przejezyczenie w tytule

Rover - ciepły nie zapala
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 26, 2009, 22:36:25 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
to w końcu nie zapala zimny czy ciepły... ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Rover - ciepły nie zapala
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 27, 2009, 08:30:34 am »

Offline jimo#1921

  • Administrator
  • Wiadomości: 3417
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro 1.6 16V
Zobacz przerwę na świecach
  • Prowadzę dystrybucję wysyłkową gadżetów FSO-PTK! Podkładki pod tablice rejestracyjne (1-/2-rzędowe), latarki LED/otwieracze/breloki, naklejki... Zapraszam do kontaktu na PW.
Pozdrawiam Michał aka jimo
"A"It's a hundred and six miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses."
Były: A+ 1,6ohv; C 2.0dohc;V 745; A 1,8 K4F; YP250; C+ 18K4F; N126N
Są: C 16K4F; FZ6 SAHG; "pierdziawka", 3.6V6;

Rover - ciepły nie zapala
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 28, 2009, 16:18:11 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jak nie pali na cieplym to zazwyczaj czujnik polozenia walu is dead.
bylo juz o tym tak w ogole.
to ja, byly Marcin#839

Rover - ciepły nie zapala
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 28, 2009, 17:39:18 pm »

marcij

  • Gość
Wiem , ze bylo , znalazlem dwa tematy w FAQ, ale zaden nie dziala. Po 3 godzinach walki wymienilem czujnik, stary niestety polegl i wyszedl w 2 czesciach. Z wyjeciem obecnego ze starego silnika nie mialem zadnych problemow, dlatego lekko sie zdziwilem , ze ten siedzial tak mocno. Nasmarowalem go przed wlozeniem , wiec odpukac jakby trzeba go bylo wyciagac to nie bedzie problemu. Zmierzylem opor ~ 1425 Ohmow, wiec mysle ze powinno byc dobrze. Po wstepnych testach jest dobrze, ale nie chce zapeszac.