Autor Wątek: Rover - złącze 13 pinowe  (Przeczytany 25387 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Rover - złącze 13 pinowe
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 14, 2014, 14:34:30 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Ad.1 Tak
Ad.2 +12V z aku idzie grubym przewodem do rozrusznika. Przewód z alternatora idzie do rozrusznika skąd grubym przewodem idzie do aku. Ale podłącz sobie B+ bezpośrednio do akumulatora, nie ma co się bawić w fabryczny obwód bo po latach są na nim pokaźne spadki.
Ad.3 Wzbudzenie - kontrolka w zegarach.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover - złącze 13 pinowe
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 14, 2014, 15:50:18 pm »

Stipe77

  • Gość
OK dzięki
A to wzbudzenie jest też w tej kostce 3 pinowej (najmniejsza wsuwka) prawda? więc jak mam tamtędy puszczone to sprawa załatwiona?

Mam nadzieję że jutro rano silniczek odpali...bo jak nie to się załamię.

Odp: Rover - złącze 13 pinowe
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 14, 2014, 15:58:58 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3764
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Tak zgadza się.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Rover - złącze 13 pinowe
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 04, 2014, 17:36:36 pm »

Stipe77

  • Gość
Przepraszam, że odkopuję stary temat ale wróciłem do garażu po zimie i próbuję odpalić to 1.4.

Podłączyłem elektrykę niby zgodnie ze schematem. Jak włączam stacyjkę pompka paliwa uruchamia się na chwilkę, słychać też silniczek krokowy w przepustnicy więc komputer chyba żyje.

Niestety auto nie odpala, nawet nie kaszlnie.

Sprawdziłem - iskra na świecy jest. Wtryskiwacze nie działają <smutny> Podłączyłem żaróweczkę zamiast wtryskiwacza i nie ma tam pulsu <smutny> Poradźcie co to może być? Komputer zdechł? czy to nie możliwe jeśli  jest iskra? A może to wiązka?

Odp: Rover - złącze 13 pinowe
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 05, 2014, 14:02:53 pm »

Stipe77

  • Gość
przedzwoniłem po przewodach i przejście jest. Wtryski są sterowane masami czy plusami? Dziwne jest to że każdy wtrysk ma oddzielny przewód do kompa a przecież wiemy, że działają fullgrupowo...z drugiej strony wszystkie podłączone są razem do puszki z przekaźnikami - może to tam tkwi problem?

Żona ma rovera 214si wiem że komp jest inny ale czy przekaźniki podejdą żeby podmienić i sprawdzić?
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2014, 16:02:20 pm wysłana przez Stipe77 »