Autor Wątek: Silnik od wycieraczek  (Przeczytany 1939 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Silnik od wycieraczek
« dnia: Marzec 31, 2009, 08:37:15 am »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
Witam

Silnik od wycieraczki przedniej w czasie swojej pracy przeskakuje ... Jak się spojrzy na ten wystający z silnika sworzeń to przy dojeżdzaniu do końca on tak podskakuje ... Czy to da się jakoś naprawić czy trzeba kupować nowy silniczek ...

Pozdrawiam
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 03, 2009, 22:22:37 pm »

rodger132

  • Gość
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 04, 2009, 12:18:28 pm »

-Szepiet-

  • Gość
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608

A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !

Liczę na pomoc !

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 04, 2009, 14:24:12 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91



ja mam MR91 więc się kolorami do końca nie kieruj, ida ta sama
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 12, 2009, 14:39:10 pm »

akrupowicz

  • Gość
Szakal, jeśli problem występuje na wszystkich prędkościach wycieraczek, to nie ma co się bawić w naprawę. W Zomisie kupisz za grosze. Ja sam mam chyba gdzieś w swoich zapasach tak silnik.

Rodger w Twoi przypadku na 95% obstawiam przełącznik wielopozycyjny. Trzeba go wymienić. Mam go na 100% w zapasach :D
Trochę jeszcze zostało po zakupie poldka na części :)

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 14, 2009, 08:32:43 am »

rodger132

  • Gość
dzięki.jak będę miał chwilę czasu to sprawdzę

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 15, 2009, 19:16:30 pm »

lesiok85

  • Gość
Cytat: "rodger132"
ja mam inny problem.czasem gdy wycieraczki działają na pierwszym biegu uruchamia się trzeci bieg i szaleją.gdy przełączam na drugi jest ok.na trzecim też działają normalnie.ale gdy chcę je wyłączyć to nadal pracują na trzecim biegu przez jakiś czas.później się wyłączają.denerwujące.
Też już to przerabiałem, u mnie przełącznik zespolony tzn. jego wymiana pomogła.

[ Dodano: 15 Kwi 2009 19:20 ]
Cytat: "-Szepiet-"
Czy ktoś mógłby udostępnić artykuł o montażu przekaźników do silniczka wycieraczek ?
Tu jest o tym mowa (napisany kiedyś przez Chudsona), ale link nie działa:
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8307
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=8479
http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtopic.php?t=16608

A może ktoś miałby ten artykuł w swoich zbiorach lub mógłby opisać to jeszcze raz - bardzo przydatna sprawa dla wszystkich posiadaczy starszych polonezów i 125p !

Liczę na pomoc !
Zapytam z ciekawości -w czym ma pomóc montaż tych przekaźników?

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 15, 2009, 21:16:23 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
jeżeli masz wypalone styki w przełączniku (co może być jednym z powodów powolnej pracy wycieraczek) to dając przekaźnik odciążasz styki i dajesz na silnik zasilanie z pewnego miejsca bez spadków.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 23, 2009, 15:22:09 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Dostęp jest w porządku, wystarczy zdjąć plastikową osłonę.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Silnik od wycieraczek
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 23, 2009, 21:03:42 pm »

Offline Szakal#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Audi A6 4.2 V8 40V
ale którą plastikową osłonę ... tą od góy czy od dołu ... bo ja ostatnio dostawałem sią od góry ... zdejmowałem ramiona od wycieraczki, później tą plaskikową kratkę i te prowadnice od wycieraczki ... i przez powstałe miejsce wkładałem rękę o odkręcałem silniczek ... tylko to nie było za wygodne ... a od dołu to żeby zdjąć ten plastik to przeszkadzało serwo od hamulców :( ... tak mi się coś kojaży ...
Był: Polonez Caro 1.4/1.6 GLI 16V 95' L-139
Był: Polonez Atu+ 1.6 GSI 01` 42U
Był: Polonez Caro 1.4/1.8 VVC GTI 16V 97`
Był: Polonez Caro 1.4 GLI 16V 96`