no wymiana to już raczej dla bardziej wtajemnizonych ludzi. Niestety trzeba ściągnąć pasek rozrządu, a jeśli nie ma się blokad to trzeba być jeszcze ostrożniejszym. Oczywiście nowych części nie musisz kupowac, tylko ten jeden uszczelniacz.
a jeślibyś chciał to robić po kolei to:
- luzujesz alternator, ściągasz pasek, odkręcasz koło pasowe (klucz 23) z wału korbowego
- odkręcasz 2 osłony plastikowe (klucz 10)
- wkręcasz śrubę koła pasowego i ustawiasz rozrząd na znaki. wałki rozrządu powinny być ustawione na - IN Exhaust- - In Exhaust a nad wałem korbowym jest kreska która powinna być między zębami zaznaczonymi kropkami
- jak rozrząd jest ustawiony to go blokujesz (jak nie masz czym to jest gorzej

)
- luzujesz napinacz (imbus 8 i klucz 10), ściagasz pasek rozrządu
- odkręcasz koło wałka rozrządu (chyba klucz 17). najlepiej załozyć klucz i walnąć w niego a nie ciągnąc w dół)
- jak śrubka puści to ściągnąć koło wałka rozrządu, następnie śrubokrętem wydłubujemy uszczelniacz
- nowy uszczelniacz wbijamy delikatnie młoteczkiem przez deseczkę albo rurkę
- składamy wszystko do kupy, czyli koło wałka rozrządu, pasek, napinacz, plastiki, koło pasowe wału korbowego, napinacz alternatora :D