Autor Wątek: pampa wtryskowa 1,9d  (Przeczytany 2761 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pampa wtryskowa 1,9d
« dnia: Kwiecień 26, 2009, 08:48:25 am »

strażak

  • Gość
czy da rade ustawic pape w dislu bez pomcy przyrzady?w jaki sposób bo ja ustawiałem na słuch i po nagrzaniu sie silnika pachnie tak jak by ropa nie była do konca przepalona

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2009, 11:17:21 am »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
da rade. sa otwory w kolkach zebatych.
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2009, 21:25:27 pm »

strażak

  • Gość
to to ustawiłem ale ustawia sie jeszcze katy na papie ja ustawiłem na słuch ale mi sie wydaje ze nie dopala paliwa

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 28, 2009, 16:16:33 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Przeczytałem instrukcję w książce Trzeciaka i wg tego, co tam jest napisane, to bez przyrządu ani rusz. Potrzebny conajmniej jeden czujnik zegarowy.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 28, 2009, 21:23:05 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
jak pompa nie byla sciagana ani przestawiana to wystarcza tylko kolki. ale w polonezach chyba pompa ma swoje jedno polozenie
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 29, 2009, 08:53:28 am »

strażak

  • Gość
własnie była zmieniana a papa jest regulowana

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 30, 2009, 00:24:57 am »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2986
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
strażak, POMPA!!! analfabeto!
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

pampa wtryskowa 1,9d
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 04, 2009, 18:39:29 pm »

Offline waldi919

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 244
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu+ 2.0 GSI PN 81r :-)
Popuszczasz 3 śruby i kręcisz w lewo lub w prawo max po milimetrze (i to może być dużo), jak będzie za wczesny to silnik będzie wyraźnie głośniej pracował i po odpaleniu np. rano na zimnym silniku będzie dymił na siwo. A jak za późny to możliwe że będzie troszkę więcej przykopcał na czarno na ciepłym silniku i będzie mulasty w dolnym zakresie obrotów. Jeśli masz duuuuuuuużo cierpliwości to jakoś go tam ustawisz i będzie jeździł (ja tak ustawiałem) Jeśli nie to przyżąd do ustawiania, wkręca się go między rurki w tyle pompy.
Atu+2.0 DOHC:
Klima
4x el szyby
Webasto
el lusterka