Ciekawi mnie tylko skala przekłamań licznika kilometrów przy tym profilu, ale powinna być minimalna.
....
Fabryka takie opony dopuszczała: instrukcja mówi o 165R13, 175R13 i 185/70. 175R13 szły bodajże do kombi.
Myślę nad tymi: https://www.oponeo.pl/dane-opony/uniroyal-rallye-380-175-80-r13-86-t#302869505
przeklamanie licznika zniknie, bedzie pokazywal wartosci bliskie rzeczywistym (jezeli teraz twoj licznik pracuje fabrycznie, czyli zawyza 5km/h przy 185/70/13),
ale problemy z 175/80 sa dwa, jednak sa to problemy zasadnicze,
pierwszy to bardzo marny wybor, a wiec i parametry raczej liche,
drugi to cholernie wysoka cena, jak te ktore linkujesz,
to zasadniczo model opony do jaktajmerow i klasykow, na co wskazuje rowniez wyglad,
dodatkowo w tej cenie bedziesz mial dwie opony 165/80, ktore do normalnej jazdy moga sie okazac lepsze, ewentualnie jest wiekszy wybor modeli w tym rozmiarze,
inna sprawa, to jakie masz felgi, jezeli to aluminiowe 13 fabryczne o szerokosci 5j to rozumiem, ze szukasz opon pod felgi,
jezeli to stalowe 13, to najlepiej zmienic na 14 i opony 185/65/14