Autor Wątek: Muli do 2 tyś  (Przeczytany 3401 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Muli do 2 tyś
« dnia: Maj 16, 2009, 23:01:14 pm »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Mam problem z LPG, otóż samochód strasznie muli do 2tyś obrotów. Po przekroczeniu tych obrotów wszystko jest ok. Polecono mi przeczyścić elektrozawory(wogóle dziwnie z nimi jest bo po przełączeniu na awaryjne odpalanie z LPG załączają się dopiero po kręceniu rozrusznikiem a przecierż powinny się otworzyć zaraz po samym przełączeniu przyciskiem). Przeczyścić, przeczyściłem ale zwykłą szmatą. Jak to zrobić w inny sposób?  Benzyna ekstrakcyjna? Próbowałem też czyścić filterek gazu(ten z metalową kulką która zbiera opiłki) ale był względnie czysty. Jest gdzieś jeszcze jakiś filterek do przeczyszczenia?  Na PB wszystko jest gites. Dodam że objawy nasilają się gdy motor jest gorący(np. w korku).

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 16, 2009, 23:14:14 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2610
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
jaki pojazd, jaka instalacja, do 2 tys to większość zamulona. przy 2000 silnik poloneza ma około 25 KM mocy.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 17, 2009, 00:30:32 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
I praktycznie zero momentu...
Polonezem jeździ i rusza się powyżęj 2000RPM....
A przyśpiesza powyżej 3.5K RPM....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 17, 2009, 00:34:59 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Sorry. Plus GSI, instalacja POLGAS.  Może źle napisałem z tym że jest zamulony-po prostu wogóle nie wchodzi na obroty. Jak dłużej postoi w korku to nie można nim ruszyć i trzeba przełączyć na benzynę. Pedał gazu do połowy a on ma może z 1200 obr/min.

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 17, 2009, 00:39:15 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Aaaaaa to zupełnie inna sprawa... zamulony a nie wkręca się to co innego.

Kolego. kiedy ostatnio zaglądałeś do parownika ? Może najwyższy czas wymyć parownik, wymienić membrany i wszystkie gumki i oringi, poskładać i pojechać na regulację ?

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 17, 2009, 00:49:12 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Tak, parownikowi napewno należy się wymiana z tym że inną sprawą są te elektrozawory które załączają się dopiero po kręceniu rozrusznikiem. Nie chodzi tu o odpalanie z gazu tylko wydaje mnie się że powinno je być słychać przy przełączaniu przycisku na centralce.

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 17, 2009, 00:51:35 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
To normalne ze elektrozawory wlaczaja sie dopiero po kreceniu... inaczej miałbyś wielkie jebut. Wykonaj próbę:

Włącz zapłon na 2-3 sekundy, nastepnie wylacz i szybko włącz spowrotem.
Zawory powinny sie otworzyc na 1-2 sek.

Zawory maja sie zalaczac dopiero przy kreceniu rozrusznikiem.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 17, 2009, 00:56:12 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Taaaakie buty. Ok, dzięki. Aha, jak dobrać właściwy zestaw naprawczy do parownika POLGAS?

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 17, 2009, 00:57:29 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Poszukaj na allegro i zamów.
Ale widze że nie ma... i tu jest kicha... DO lovato chodzą po 40zł... a tutaj.. no musisz rozebrać.. bo ciort wie co to.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 17, 2009, 01:03:42 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Tego nie wiem. Trzeba popytać u gaziarzy albo u producenta.
http://www.polgas.pl/

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 17, 2009, 01:09:11 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Korzystając z okazji mam jeszcze jedno pytanie: Czy to normalne że przy kręceniu rozrusznikiem, z przyciskiem w pozycji "Awaryjne odpalanie z lpg" normalne jest to że z parownika wydostaje się gaz? Wręcz "sika" na obudowę flitru powietrza znajdującego się nieopodal.

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 17, 2009, 01:24:41 am »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Yyyyy  czy ty jesteś kaskaderem (czy przepraszam za określenie i naprawde nic do ciebie nie mam tylko tak po przyjacielsku potraktuj to jako przyjacielsko-koleżeńskiego szturchańca) DEBILEM ? Czy ty chcesz wysadzić kogoś w powietrze lub spalić samochód ?

TO NIE JEST NORMALNE (przynajmniej tak twierdzi większość znanych mi postaci) i powinno się to zlikwidować jak najszybciej !


P.S. Ksywa pasuje.... ;)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 17, 2009, 10:41:40 am »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
Stingerek ma rację chcesz wyleciec w powietrze???
Powered by Lpg.

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 17, 2009, 10:59:22 am »

Offline Bomber

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 351
  • Płeć: Mężczyzna
    • 2.0C '84, Omega Bfl '03
Spokojnie, normalnie na gazie wszystko paca ok. Tylko to odpalanie z gazu :lol:  A co do strony POLGASU to nic tam nie działa-"Żegna się dupa ze sraczem, już się więcej nie zobaczem..."

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 17, 2009, 12:39:36 pm »

Tomek_

  • Gość
mysle ze aby uniknac problemu na przyszlosc najlepszym rozwiazeniem byla by zamiana parownika, poszukac na szrocie moze cos wyciagniesz ?
a teraz niech sie wypowiedza inni czy taka operacja jest mozliwa zwazywszy na inne aspekty typu podlaczenie lub sterownik  :oops:

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 17, 2009, 14:48:38 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
Najlepiej kupić nowy parownik, koszt poniżej 200 zł. Wystarczy taki 75kW do OHV 1.6.
Zamontować, pojechać na regulację i po kłopocie :)
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Muli do 2 tyś
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 17, 2009, 14:57:18 pm »

Artek824

  • Gość
Masz ręczną regulacje na węzu od gazu czy silnik krokowy?