Autor Wątek: Natrysk oleju na denka tłoków dohc  (Przeczytany 2175 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Natrysk oleju na denka tłoków dohc
« dnia: Czerwiec 26, 2009, 10:02:15 am »

bodzik

  • Gość
Natrysk oleju można zrobić tak jak w fabryce z głównej magistrali olejowej lub z podpór wału. Przejrzę archiwum i dam fotki dysz i miejsca zamontowania.

ile chcesz ładować ten silnik?

 
niestety tylko fabryczne dysze z magistrali

Natrysk oleju na denka tłoków dohc
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 26, 2009, 15:05:49 pm »

Michael

  • Gość
Chce dmuchnac jeden bar Ujban opowiadał mi sporo o twoim poldku takze wiem ze tez planujesz turbo.Mysle ze 1 bar w zupełnosci wystarczy na osprzecie wtryskowym fiata coupe turbo wszystko powino ładnie chodzic :) a jakie dysze założyć w magistrale zeby to wszystko sprawnie chodziło ??

Natrysk oleju na denka tłoków dohc
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 26, 2009, 15:45:42 pm »

bodzik

  • Gość
Dysze to najlepiej wyciągnąć z jakiegoś orginalnie zaturbionego silnika fiata/lancii. Jaką turbinkę planujesz? Którąś z fabrycznie montowanych przy tych silnikach czy coś będziesz modził? Przy 1 barze to możesz ok 200 konia wyciągnąć 8)
Ja w swoim planuje kilka ciekawych rzeczy ale zobaczymy co się uda zrealizować.

a że tak jeszcze zapytam głowicę 16v z coupety zakładasz?

Natrysk oleju na denka tłoków dohc
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 26, 2009, 17:19:52 pm »

Michael

  • Gość
Nie głowica normalna 8 zostaje mysle ze koło 200 koni bedzie :) co do t urbiny pochodzi ona z lanci delty integrale to jest gartett t5 jesli dobrze pamietam,mysle tez zeby z owej lanci delty integrale wytargac natrysk na denka tłoków zobaczymy jak sie sprawy beda miały :) no i cały czas walcze z napedem  bo seryjny jugol czegos takiego nie wytrzyma :) to co ty planujesz za turbo ?? pozdro

Natrysk oleju na denka tłoków dohc
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 27, 2009, 09:59:42 am »

bodzik

  • Gość
hm integralki to chyba różnej wielkości t3 i t4 ew. hybrydy. Ja to mam dużo pomysłów na turbo ale na razie nic nie kupuję. Obecnie zajmuję się raczej przygotowaniem infrastruktury pod większe dłubanie (chłodzenie, smarowanie, zawias) i nadaniem odrobiny komfortu maszynie. Obecnie jeżdżę bez wygłuszeń fabrycznych bo za dużo wody filc chłonął i ruda zaczęła się pojawiać na podłodze.