Autor Wątek: Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+  (Przeczytany 103962 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 04, 2009, 22:27:33 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "gucio"
Cytat: "Gandziorz"
Tylko te które warto kupić są za ładne i przez to zza drogie.


dziwisz się? jest ich coraz mniej

Trochę nie. Widzisz, ja potrzebuje igłe silnik, buda nie ważna.
Nie ma takich połączeń niestety :/

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 05, 2009, 12:17:30 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Gandziorz"
ja potrzebuje igłe silnik, buda nie ważna.

To może anglik??
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 05, 2009, 16:50:59 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Anglik dobra sprawa, z resztą pisałem juz,  ale nie ma sie co oszukiwać za 1000 zl dobrego auta nie kupisz. a jak kupisz lepsze to jeszcze częsci posprzedajesz i się troche zwróci.
 i jeszcze jeden plus anglika, czy innego sprowadzonego-może byc bez dokumentów, czyli brak zmartwień o tą kwestie
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 05, 2009, 17:20:42 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Tak tylko jakiego anglika?
Cenowo stoją w okolicach 2,5-5tys. zł
Po co mi cały anglik skoro nie potrzebuje nic wiecej niz silnik itp.?
Po drugie ecotec jest bardziej wrażliwy od ohc, droższy i jeszcze ma więcej elektroniki.

Ja dalej twardo stoję przy 2.0 8V OHC.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 05, 2009, 22:37:26 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Dobrze tokup ohc, ale jakieś rozbite czy coś. W rozbitym taka pewnośc chociaż , ze jeżdził :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9374445

a to pierwszy z brzegu. niezaprzeczalnie tani.
tyle, że jedną rzecz trzeba sobie uświadomić- 20 letni samochód nie będzie miał 100 czy 150 tys przebiegu, tylko najmarniej 300 i chyba trzeba się liczyć z taką opcją jak remont silnika- co podwaja, jak nie potraja koszty zakupu samego silnika. nowszy może być mniej zużyty

[ Dodano: Sro 05 Sie, 2009 ]
o taki np. http://www.allegro.pl/item706829230_opel_omega_kombi_2_0_1995.html
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 05, 2009, 22:46:48 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Cytat: "Zoltan#1930"
Dobrze tokup ohc, ale jakieś rozbite czy coś. W rozbitym taka pewnośc chociaż , ze jeżdził :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9374445

a to pierwszy z brzegu. niezaprzeczalnie tani.
tyle, że jedną rzecz trzeba sobie uświadomić- 20 letni samochód nie będzie miał 100 czy 150 tys przebiegu, tylko najmarniej 300 i chyba trzeba się liczyć z taką opcją jak remont silnika- co podwaja, jak nie potraja koszty zakupu samego silnika. nowszy może być mniej zużyty

[ Dodano: Sro 05 Sie, 2009 ]
o taki np. http://www.allegro.pl/item706829230_opel_omega_kombi_2_0_1995.html

Ten drugi nawet całkiem.
W tym pierwszym stuka panewka na wale już dzwoniłem wcześniej :)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 06, 2009, 09:10:12 am »

200sx

  • Gość
Cytat: "Zoltan#1930"
Dobrze tokup ohc, ale jakieś rozbite czy coś. W rozbitym taka pewnośc chociaż , ze jeżdził :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9374445

a to pierwszy z brzegu. niezaprzeczalnie tani.
tyle, że jedną rzecz trzeba sobie uświadomić- 20 letni samochód nie będzie miał 100 czy 150 tys przebiegu, tylko najmarniej 300
jesteś pewien ze kazdy?

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 06, 2009, 16:08:25 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Cytat: "200sx"
Cytat: "Zoltan#1930"
Dobrze tokup ohc, ale jakieś rozbite czy coś. W rozbitym taka pewnośc chociaż , ze jeżdził :)

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9374445

a to pierwszy z brzegu. niezaprzeczalnie tani.
tyle, że jedną rzecz trzeba sobie uświadomić- 20 letni samochód nie będzie miał 100 czy 150 tys przebiegu, tylko najmarniej 300
jesteś pewien ze kazdy?


Zadje sobie sprawe, że nie każdy, tyle, że małe jest prawdopodobieństwo trafienia takiego sprzęta, szczególnie w malych pieniądzach.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 07, 2009, 11:33:47 am »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Hity są ale trudne je samemu wyłapać.
Za odrą to pewnie znalazło by się kilka fajnych okazów z przebiegiem do 150kkm.

Tymczasem jestem w dalszym poszukiwaniu autka.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 07, 2009, 20:21:13 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Cytuj (zaznaczone)

Za odrą to pewnie znalazło by się kilka fajnych okazów z przebiegiem do 150kkm.
W muzeum.

Załóżmy hipotetycznie że zarabiasz najbidniej 2000zł na rękę.....
Przy czym paliwo kosztuje około 1zł za litr.....
Mamy w polsce najbardziej rozbudowaną w europie i na skalę światową sieć autostrad i dróg szybkiego ruchu... I już widzę jak nie robisz autem więcej niż 15 tysięcy rocznie.
Ja sie poldkiem bujając tu i ówdzie po mieście i za nałukę rocznie 20k.....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 07, 2009, 21:47:32 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Polonez SWAP
Dzisiejsza praca. Brakuje wstępu bo jeszcze filtr powietrza był. Maskę wczoraj ściągłem.
Podziękowania dla matuchy za pomoc :)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 07, 2009, 22:03:49 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Straty:
Obdarłem sobie kolano jak wleciałem do komory :P

Początek i koniec prac:  :wink:


Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 07, 2009, 22:05:04 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4230
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
No to jakieś 5 do 10% roboty za Tobą :)
Trzymam kciuki za powodzenie projektu  :wink:

[ Dodano: 2009-08-07, 22:06 ]
:mrgreen:  widzę że atak był na dwie gołe klaty  :mrgreen:
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 07, 2009, 22:18:01 pm »

200sx

  • Gość
Cytat: "Stingerek"
Cytuj (zaznaczone)

Za odrą to pewnie znalazło by się kilka fajnych okazów z przebiegiem do 150kkm.
W muzeum.
sory ale ppierniczysz głupoty,wystarczy poszukać,a da sie znalezc, czasami za odpowiednią cene,a czasami jest to najzwyklejsza OKAZJA. wiem,bo trafiłem i tyle, skąd wiem ze mam prawidzwy przebieg? brief,plomby na liczniku,książka serwisowa.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 07, 2009, 22:27:46 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Dobra nie awanturować się w moim poście.
Panowie i panie (jak są oczywiście) jak dobrze pójdzie w niedziele będzie już wstępna przymiarka ;)

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 09, 2009, 19:01:43 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
bedziesz musial przerobic leciutko tunel nad skrzynia i od strony kierowcy, bo sie troche nie miesci skrzynka. znaczy wchodzic wchodzi, ale bedzie tluc o bude (bedzie bardzo blisko) i poza tym nie bedziesz mogl prawdidlowo (prosto) ustawic silnika. dzwon jest prawie tej samej wielkosci co w skrzyni poldkowej (a nawet chyba troche mniejszy) . skrzynia jest krotsza od poldkowej, wiec wal bedziesz musial dorabiac. lewarek wypada prawie na dzwigni recznego, ale skrocisz wspornik i bedzie ok.
to ja, byly Marcin#839

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 09, 2009, 19:55:24 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
jezeli skrzynia jest krótsza od poldkowej to mozna dorobic dystans, niekoniecznie odrazu cały wał
Powered by Lpg.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 09, 2009, 20:16:32 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
tylko, ze ona jesli mnie pamiec nie myli nie jest krotsza o 3 cm tylko o wiecej ;) znacznie wiecej. nie podam Ci o ile dokladnie bo nie pamietam. jutro jak nie zapomne to zmierze oplowska. caly wal to moze i nie trzeba dorabiac, ale pierwsza czesc to przydalo by sie.
to ja, byly Marcin#839

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 09, 2009, 21:14:18 pm »

Offline radosław91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 551
  • Płeć: Mężczyzna
  • Aktualnie posiadany: PN caro+ '99 1.6 GLi
fakt jesli wał bedzie zakrótki o 10 albo wiecej cm, to nie da sie tego obejsc dystansem
Powered by Lpg.

Swap 2.0 OHC z Opel Omega do PN Caro+
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 09, 2009, 21:21:17 pm »

Offline Gandziorz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 401
Spoko jak miejsca będzie za mało to za pomocą "małego młotka" (matucha wie o co chodzi) zdobędę parę cm.
Wał weznę od omegi i jakoś się to w całość połączy.