Autor Wątek: Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?  (Przeczytany 5880 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« dnia: Sierpień 05, 2009, 13:16:54 pm »

8850

  • Gość
Witajcie, doradźcie swoim doświadczeniem. Pasy przedniego pasażera zacinały się i nie dały naciągnąć do zapięcia. Otworzyłem delikatnie obudowę i wystrzeliła sprężyna. Jak ją skręcić spowrotem? Nie mogę sobie poradzić.

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 05, 2009, 13:30:55 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Nie dasz rady.
Kup drugie na szrocie za 5zł.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 05, 2009, 14:02:53 pm »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
Słusznie prawi. Tylko przy zakupie zwróć uwagę na zapięcie bo były rożne w polonezach...
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 05, 2009, 14:06:35 pm »

Offline Maurer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1410
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1,6 GLI '96 LPG
I zwróć uwagę na ich stan, i stan całego auta też, czy nie jest po poważnym dzwonie - słyszałem że raz nadwyrężonych pasów nie powinno się dłużej używać.

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 05, 2009, 14:53:13 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
gówno prawda,mi też wystrzeliła spreżyna i jakoś potrafiłem ją spowrotem nawinąć.tylko fakt faktem namęczyłem sie bardzo
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 05, 2009, 21:11:34 pm »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Żeby nawinąć można wyjąć pas, nawijać bez pasa i później założyć. Ja to dawno robiłem i też bez większych komplikacji, ale napewno bez pasa.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 07, 2009, 01:46:37 am »

Offline Cyneq

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 503
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fiat 125p '79
Chcecie naprawiajcie, ja z Wami nie wsiadam  :lol:
Koszt nowych nie jest nawet porównywalny do skutków takich eksperymentów!!

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 07, 2009, 07:24:12 am »

Offline matucha

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2701
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96
    • http://www.osp.piaski-wlkp.pl
Cyneq, mówisz, że to powstaje jako jedna część? Też ktoś to kiedyś musiał złożyć. Pasa nie rozcinasz, tylko go po prostu wyjmujesz.
Ktoś, kto zaprojektował Poloneza, wiedział, że się kiedyś urodzimy...

Polonez Caro 1,6 GLI LPG, Polonez KOMBI 1,6 MPI LPG & Dacia Sandero Stepway 1,6MPI LPG
Lublin 3 KOMBI 2,4TD & Renault KANGOO Fairway 1,5 DCI Privilege ;)

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 07, 2009, 09:05:17 am »

200sx

  • Gość
to jest pytanie typu: korbowód wyleciał mi bokiem, jak włożyć go spowrotem?

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 07, 2009, 09:55:03 am »

Offline DF

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1030
  • Darek F
    • Fordy Transit MkV x 2 - 2.3 LPG i 2.0 LPG
To jest normalne pytanie i można to zrobić normalnie prawidłowo albo podrutować...
Niektóre rzeczy są tabu jak widać i dotykanie tego jest jednoznaczne z klątwą na wieczność. Nie zmieniajcie kół na inne niż fabryczne, o rety dystanse ? - koła się przecież pourywają. Obniżanie zawieszenia to już jawne proszenie się o śmierć. Instalacja gazowa Wam wybuchnie. Sami nie zmieniajcie żarówek przecież potem będzie źle świecić i nieszczęście gotowe. A elektryki już absolutnie nie wolno dotykać bo to pożar gwarantowany. Do obsługi pojazdów są autoryzowane stacje właśnie obsługi...

A przy obecnej wartości pasów na szrotach (sam już wywaliłem chyba ze 2 komplety bo tylko miejsce zajmują) to szkoda się nimi bawić. No chyba, że ktoś ma dużo czasu i jest taki wścibski/ciekawski, że koniecznie chce tym pokręcić dla satysfakcji własnej  :mrgreen:
"Dla triumfu zła trzeba tylko, żeby dobrzy ludzie nic nie robili"  Ale dobrych już jest tak niewiele, że nic nie mogą...
Nie dajcie się zwieść - nie ma epidemii...  
Niestety wszyscy jesteśmy niewolnikami systemu. Jednak ja jestem nieposłuszny i gardzę tymi oraz szczerze nienawidzę tych dobrowolnych ścierw, które są niczym i krzywdzą innych.

Pasy bezpieczenstwa - popsuty naciąg - jak naprawić?
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 07, 2009, 12:12:28 pm »

Offline brudny#1924

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 854
  • Płeć: Mężczyzna
  • Grzegorz
    • Fiat 125p 1.5c 1987 Volvo V70 2.4T 2001
no ja rozumiem że pasy są bardzo ważne ale jeżeli zwinąłem sprężyne i wsadziłem na miejsce jak była(w fabryce tez chyba kto to zrobil nie :?: :!:, a pas działa(zawija się rozwija i blokuje przy szarpnięciu) to o co chodzi??a przeciez sprezyna nie beierze udziału w blokowaniu pasa
"wtedy stworzył Bóg FSO i zobaczył,że jest dobre":D
Cytat: Zoltan#1930
O!jest Ten Co Śpi Na Stojąco :)
Fiat 125p 1.5c 1987
Volvo V70 2.4T 2001
Peugeot 508 2.0 2013
Peugeot 308 2.0 2015