0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
W punto tak jak w polonezie do jednopunktowych dawali też 4-1 a do wielopunktu 4-2-1. Ja u siebie w jednopunkcie założyłem 4-2-1 i daje sie przez to odczuć niewielka poprawa dynamiki na wyższych (ok3,5-4tys rpm wzwyż) obrotach. Czy w polonezowskim ohv będzie podobnie nie wiem.
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...
Chodzi o "prawdziwy" kolektor 4-2-1. Gdzie wydech jest tak ukształtowany aby do jednej rury szły gazy z cylindrów które wykonywały pracę
w gsi jest "prawdziwy" rurowiec 4-2-1[url=http://img9.imageshack.us/img9/6873/694562816.th.jpg]Obrazek[/URL]
Yyy tylko to 4-1 akurat.
Cytat: "Gandziorz"Yyy tylko to 4-1 akurat. Bzdura, przyjrzyj się dokładnie.
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi :twisted:
Ja mam u siebie wariację 4-2-1 stworzoną na bazie oryginalnego kolektora od 1.8 i dwururki od ściery, starając się jako- tako wymiary utrzymać.
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.
Pokaż jak możesz to cudo.
Pewnie wykorzystany jest tylko fragment przejścia 2 w 1 z forda i dospawane to jest do reszty kolektora od rovera