Autor Wątek: elektronika rover  (Przeczytany 1702 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

elektronika rover
« dnia: Sierpień 10, 2009, 22:26:06 pm »

Marka

  • Gość
witam, mam taki problem, zmieniałem elektrykę z OHV na elektronikę z Rovera, połączyłem większość jak należy, włączam zapłon zapala mi się kontrolka STOP + kontrolka ręcznego + prawy kierunek, włączę awaryjne to podświetlenie we wszystkich przełącznikach zaczyna mrygolić w rytm przerywacza....
przekręcając gałę od podświetlenia zegarów po wyłączeniu zapala się kontrolka pedału. ogólnie ruskie jaja.... co może być przyczyną ? Od razu mówię że robiłem to wszystko ze schematem z książki FSO (dla polonezów od 93r. w górę.)

elektronika rover
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 10, 2009, 22:41:21 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
W aucie miałeś elektronike z MR91 czy MR93? Wszystkie masy podłączyłeś? - takie objawy mrygolenia w rytm przerywacza daje np. słaba masa.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

elektronika rover
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 10, 2009, 22:56:28 pm »

Marka

  • Gość
przejściówka z 91roku. Masa popodpinana, może coś przeoczyłem.

elektronika rover
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 10, 2009, 22:56:44 pm »

Offline Robi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 171
Pozwole sobie odpowiedzieć gdyż znam sytuacje :) Elektronika jest z MR 91 To jest przejściówka z 91 roku :) Sprawa jest dość pilna dlatego pomóżcie chłopaki :)

elektronika rover
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 10, 2009, 22:59:01 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
korzystałeś ze schematów dla MR93 i w góre, a tam są inne oznacznia kolorów przewodów.... :roll:
Ale ty przeszczepiłeś całą wiązke od MR93 czy tylko podpiąłes wiązke od silnika?
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

elektronika rover
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 10, 2009, 23:01:13 pm »

Marka

  • Gość
wszystko. co do J.
 Wiązkę brałem z tego samego samochodu co silnik Rovera ;)

elektronika rover
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 10, 2009, 23:05:20 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
Czyli wszystko co musiałeś połączyć to wiązke przednia z tym co zostało w budzie i idze do tylu.....
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

elektronika rover
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 10, 2009, 23:13:56 pm »

Marka

  • Gość
no dobra, ale skoro połączone jak ma być, wiązkę miałem całą, szedłem kolorami, połączyłem to a tu takie dziwne rzeczy się dzieją... np jak przekręce zapłon a potem lekko machne kluczyk jak by miedzy zapłon a start silnika to wszystko zaczyna mrugać... dosłownie....;/

elektronika rover
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 10, 2009, 23:17:42 pm »

Offline Maxiu

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1061
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO Polonez Caro MR 91
No dobra szedłeś kolorami, ale w schemacie MR91 inaczej opisują kolory niż w MR93 i już tutaj mogłeś sie pomylić.
FSO Polonez Caro 1.6 k16 :) lpg 92' L-46
4 elektryczne szyby , wspoma, lusterka elektryczne, podgrzewane, IG Standard podgrzewane, podłokietnik
były #1935

elektronika rover
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 11, 2009, 14:37:35 pm »

Marka

  • Gość
no dobra ale ja mam całą wiązkę przednią wiązkę z Rovera a tylną od 91 i jeszcze jej nie łączyłem ze sobą więc kolory są takie same.