Autor Wątek: Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4  (Przeczytany 2142 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
« dnia: Sierpień 14, 2009, 08:39:15 am »

Eko

  • Gość
Witam, ma problem, ponieważ w polonezie kolegi w którym wymieniałem silnik jest mały problem.
Buda stała 4 miesiące bez silnika i teraz podczas instalacji zostały się 2 przewodyn od nagrzewnicy, jeden to zasilajacy z zaworem drugi luźny. Ten pierwszy podpiąłem pod rurkę w bloku tą metalową z 3 wylotami( jest po stronie kompa)
Co z druga. Dodam, że obieg wody w silniku jest zamknięty a mimo to został jeden przewód/
Co z tym fantem mam zrobić?

Pozdrawiam

Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 14, 2009, 12:44:38 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Jakim cudem  zamknięty?  :?: A na wylot z głowicy koło przegrody czołowej to co jest nałożone? Na nią powinen iść ten z zaworem właśnie,
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 14, 2009, 14:01:28 pm »

Eko

  • Gość
Jest połączony z metalową rurką  tym długim trójnikiem. Wiec ten zzaworem idzie na prawą strone a  ten drugi to tego trójnika?

Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 14, 2009, 14:06:42 pm »

Offline Grzech#1938

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 4132
  • Płeć: Mężczyzna
    • GSI, GLI, GLE
Ten z zaworem idzie do pionowego wylotu w tylnym lewym (jak się patrzy od przodu auta) narożniku głowicy. Ten drugi do rurki która idzie równolegle do silnika i leci m.in. koło wtrysku. :)
Mój system to linux: https://www.opensuse.org/#Leap

Gdzie podłączyć przewody od nagrzewnicy 1.4
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 15, 2009, 15:05:27 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pod kolektorem ssącym oryginalnie jest metalowa rurka ze zwężką. Z każdej strony zwężki jest wejście główne i cieńszy króciec. Główne wejścia łączą wyjście z głowicy to za silnikiem z wejściem termostatu. Nagrzewnicę wpina się w te mniejsze króćce po obu stronach zwężki. Przewód z zaworem idzie od strony głowicy a wolny wylot z nagrzewnicy na termostat. Jeśli nie macie tej rurki to trzeba poradzić sobie za pomocą węża i trójników.

Ogólnie nagrzewnica wpięta jest w połączenie głowicy z termostatem. Często tam też jest wpięty paronik LPG ale to już inna bajka.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.